جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


راه اندازی رسمی ((همراه من)) توسط همراه اول

پس از آغاز بکار آزمایشی و موفق پرتال حساب کاربری «همراه من» اپراتور اول، این سرویس به  صورت رسمی راه اندازی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور تسهیل دسترسی مشترکین به سرویس های اپراتور اول، با سرویس «همراه من»، تمامی مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند وارد حساب شخصی خود شده و به صورت اینترنتی از خدمات آن بهره مند شوند.

راه اندازی رسمی ((همراه من)) همراه اول

پرتال حساب کاربری «همراه من» به نشانی my.mci.ir که پیش از این مدتی به صورت آزمایشی فعالیت می کرد، پس از گذراندن تست های لازم جهت برطرف شدن ایرادات احتمالی، به صورت رسمی راه اندازی شد. این حساب کاربری خدمتی جدید از همراه اول است که در آن سعی شده تا جای ممکن، دسترسی مشترکین به سرویس های این اپراتور از طریق اینترنت آسان تر شود.

در این سرویس که در مدت زمان آزمایشی هم مورد استقبال قرار گرفته بود، مشترکین با ورود به حساب کاربری، می توانند از خدمات متنوعی نظیر «امکان مشاهده و پرداخت صورت حساب های میان دوره و پایان دوره، خرید و امکان مشاهده گزارش مصرف بسته های اینترنت، استفاده از خدمات اصلی مانند خرید اعتبار، انتقال اعتبار، فعالسازی آوای انتظار، دریافت ریز مکالمات، فعالسازی سرویسMMS ، فعال سازی انواع طرح های تشویقی و مناسبتی مانند بسته های تخفیفی مکالمه و پیامک فارسی، هدیه شتاب در پرداخت، هدیه روز تولد و سرویس همراهان اول» بهره مند شوند.

همراه اول اعلام کرده از طریق این سرویس سعی شده است تا خدمات و سرویس های پرمخاطب ارائه شود؛ به گونه ای که مشترکین با یکبار ورود به حساب کاربری بتوانند تمام سرویس های فعال خود را مدیریت و یا اقدام به فعالسازی سرویس های جدید کنند.

بر اساس این گزارش، برای سهولت ورود مشترکین به حساب کاربری، سامانه OTP یا «رمز عبور یکبار مصرف» پیش بینی شده است که با این سامانه، مشترکین بدون مراجعه حضوری به دفاتر و یا مراکز تلفن ثابت می توانند فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در صفحه ورود، درخواست دریافت رمز عبور داده و در کمترین زمان ممکن، رمز ورود را از طریق پیامک دریافت کنند و سپس با ورود به حساب کاربری خود از این سرویس استفاده کنند.

مشترکین اپراتور اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از سرویس «همراه من» به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

منبع: آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *