جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


توزیع اندروید برای ماه نوامبر

همانطور که می دانید گوگل هر ماه با انتشار یک جدول، آمار توزیع نسخه های مختلف اندروید در میان کاربران را اطلاع رسانی می کند. در همین راستا جدول ماه نوامبر هم به تازگی منتشر شده که از رشد کند آخرین نسخه این سیستم عامل در میان کاربران حکایت دارد.

 

توزیع اندروید برای ماه نوامبر

با وجود گذشت سه ماه از انتشار رسمی، اندروید اوریو تا این لحظه فقط در 0.3 درصد از دیوایس های اندرویدی نصب شده که برای یک آپدیت نرم افزاری به این وسعت آمار چندان جالبی به شمار نمی رود.

از شواهد و قرائن پیداست که این آمار تا پایان امسال (تا زمانی که آپدیت اوریو به موبایل های هوآوی و HMD نرسیده) نیز با رشد چشمگیری مواجه نخواهد بود. با این وجود، پیش بینی می شود که نرخ توزیع اندروید اوریو با آغاز سال 2018 که بسیاری از شرکت ها اقدام به انتشار این آپدیت می کنند روند بهتری به خود خواهد گرفت.

توزیع اندروید برای ماه نوامبر

اما با نگاهی به بقیه آمار و ارقام جدول می توان متوجه رشد محسوسی برای نرخ توزیع اندروید نوقا شد. این در حالیست که سهم بازار برای اندرویدهای مارشملو و لالی پاپ با اندکی کاهش روبرو بوده، هر چند که هنوز بیشترین نرخ توزیع در میان نسخه های مختلف اندروید مربوط به این دو نسخه می شود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *