جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تلبت گلکسی بوک سامسونگ

جزییات بیش تری از تلبت گلکسی بوک سامسونگ

تلبت گلکسی بوک سامسونگ

چندی پیش در خبری که به اطلاع شما عزیزان رساندیم که شرکت سامسونگ اپلیکیشن جدیدی را وارد استور مایکروسافت کرده است. به نظر می رسد این اپلیکیشن برای پشتیبانی از دستگاه جدیدی موسوم به Samsung Galaxy Bookk وارد استور شده است و می توان نتیجه گرفت که این شرکت کره ای به زودی تبلت ویندوزی جدیدی را وارد بازار خواهد کرد. حال جزییات بیش تری از این تبلت مشخص شده است.

اکنون با توجه با همان اپلیکیشن جزییات بیش تری در مورد آنچه سامسونگ در چنته خود آماده کرده است در اختیار ما قرار گرفته است. این اپلیکیشن نشان می دهد که این دستگاه از سیم کارت LTE پشتیبانی کرده و از قلم S Pen سامسونگ نیز برخوردار بوده و از قابلیت Air Command سامسونگ نیز برخوردار است.

برای شما که با قابلیت Air Command این شرکت آشنایی ندارید باید اشاره کنیم که این قابلیت با نزدیک کردن قلم S Pen به صفحه نمایش و سپس فشار دادن دکمه قلم فعال می گردد. راه دیگری که برای فعال کردن این قابلیت وجود دارد خارج کردم قلم از غلاف مخصوص خود است که این ویژگی را در گوشی های سری نوت این شرکت دیده ایم، البته باید اشاره کنیم که وجود غلاف مخصوص قلم در این تبلت هنوز تایید نشده است.

تلبت گلکسی بوک سامسونگ

تلبت گلکسی بوک سامسونگ

در گوشی های سری نوت این شرکت پس از فعال شدن Air Command ، منویی مشاهده می شود که گزینه های مختلفی مثل گزینش هوشمند، امکان نوشتن بر روی صفحه، و دفترچه یادداشت سامسونگ را به نمایش می گذارد. ویژگی دیگر این قلم پاک کنی است که برای آن در نظر گرفته شده درست مانند قلم سرفس.

تلبت گلکسی بوک سامسونگ

ویژگی جالب دیگری که در این تبلت وجود دارد برخورداری آن از قابلیت تنظیم نور هوشمند است، عملکرد این ویژگی بدین شکل است که با استفاده از دوربین بالای صفحه در صورتی که کاربر جلوی تبلت قرار بگیرد نور پس زمینه صفحه نمایش به صورت خودکار روشن می شود. صفحه نمایش این تلبت از حالات مختلفی در تنظیمات خود برخوردار خواهد بود حالاتی از قبیل Cinema و Photo از آن جمله است.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تبلت کوچک تری با صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی با کد Samsung SM-W627 به بیرون درز کرده است، و درست مانند گلکسی بوک این تبلت هم از سیم کارت LTE پشتیبانی می کند، بنابراین ممکن است گلکسی بوک ما همان تبلت ۱۰.۲ اینجی باشد.

منبع : winphone

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *