جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با تغییر نام ،آیفون 7 هدیه بگیرید

نام خود را به “آیفون 7” تغییر دهید و یک آیفون 7 هدیه بگیرید! این شعار یک شرکت کامپیوتری بزرگ واقع در شهر کی‌ف (Kiev) پایتخت کشور اوکراین است! آیا شما حاضرید که با تغییر نام شناسنامه‌ای خود به “آیفون 7” یک آیفون 7 هدیه بگیرید؟ پسر جوانی که عکس او را مشاهده می‌کنید، این عمل را انجام داده است.

با تغییر نام ،آیفون 7 هدیه بگیرید


به تازگی شرکت کامپیوتری بزرگ در کشور اوکراین پیام یا مسابقه عجیبی را راه‌اندازی کرده است. این شرکت مدعی شده که به 5 نفر اولی که ب طور رسمی نام خود را به “آیفون 7” تغییر دهند، یک آیفون 7 هدیه می‌دهد! ظاهرا کمتر کسی در قبال این پیشنهاد یا مسابقه از خود علاقه نشان داده اما آقای الکساندر تورین (Olexander Turin) سریعا دست به اقدام شد و نام خود را رسما به “iPhone Sim” به معنای “آیفون 7” تغییر داد!

به محض تغییر نام این مرد جوان، شرکت کامپیوتری نامبرده شده یک آیفون 7 را به طور رایگان در اختیار وی قرار دارد. وی اشاره داشته که تغییر نامش هزینه‌ای در حدود 2 دلار را برای او به همراه داشته، در حالی که آیفون 7 هدیه او 850 دلار ارزش دارد. خانواده آقای “آیفون 7” در قبال این رویکرد وی شوک شدند اما ظاهرا با این عمل کنار آمده‌اند. خانم تاتیانا پانینا (Tatyana Panina) خواهر آقای “آیفون 7” در رابطه با این موضوع گفته: “قبول کردن و باور این موضوع بسیار دشوار است! اما در هر حال هر فردی در دنیا به شیوه‌ای خود را معرفی می‌کند! چه تفاوتی دارد اگر شیوه معرفی برادرم این چنین باشد؟!”

با وجود اینکه صحبت خانم تاتیانا پانینا چندان هم غیرمعقولانه به نظر نمی‌رسد اما تغییر نام پسر جوانی ساکن اوکراین به منظور برنده شدن آیفون 7 سروصدای زیادی بر پا کرده است. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟ آیا حاضرید نام خود را به “آیفون 7” تغییر داده و یک آیفون 7 هدیه بگیرید؟ شاید اگر این پیشنهاد برای محصولاتی همچون سرفیس بوک مایکروسافت یا مک‌بوک پرو 2016 اپل ارائه شود کمی وسوسه کننده باشد!!!
منبع:
فون‌آرنا-شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *