جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آشنایی با آقای پرداخت، پرداخت‌یار بانکی مرکزی و شاپرک + مزایای آن

در حال حاضر درگاه پرداخت اینترنتی، یکی از نیازهای اصلی و ضروری جامعه محسوب می‌‎شود. به‌طوری که برای انجام تمامی تراکنش‌های مالی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خریدهای درون برنامه‌ای و غیره به مؤسسات ارائه‌‎دهنده درگاه پرداخت نیاز داریم. علاوه بر این برای تمامی خریدهای اینترنتی، پرداخت‌های الکترونیکی جهت شرکت در آزمون‌های استخدامی، کنکور سراسری و سایر ثبت‌نام‌های اینترنتی به درگاه پرداخت مطمئن و دارای سرعت کافی نیاز داریم. آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک با دارا بودن ویژگی و مزایای منحصر‌به‌فرد تا به‌حال توانسته نیاز بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین و کاربران را در فضای جهانی اینترنت برطرف نماید.

 

از طرف دیگر افزایش چشمگیر فروشگاه‌های اینترنتی و تمایل مشتریان به خرید آنلاین، سبب شده تا نیاز به راه‌اندازی و استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی بیش از پیش احساس شود. به‌ نحوی که همه ما تقریباً حداقل یکبار در هفته از درگاه‌های پرداخت الکترونیکی برای واریز وجه، پرداخت قبض، خرید اینترنت، خرید شارژ، کالا و غیره استفاده می‌کنیم. اکنون سؤال این است که آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک با چه هدفی طراحی و راه‌اندازی شده‌اند؟ استفاده از این سامانه‌های پرداخت اینترنتی چه مزایایی را برای کاربران به همراه دارد؟ هنگام استفاده از آقای پرداخت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و نیز در صورتی‌که از کاربران فضای جهانی اینترنتی و صاحبان مشاغل آنلاین هستید و تمایل دارید که بیشتر با آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک آشنا شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا ضمن بررسی ویژگی‌ها و مزایای این سامانه، شما را با خدمات این نوع سامانه ارائه دهنده درگاه پرداخت، بیشتر آشنا سازیم. امیدواریم مطالب فوق برای شما مثمر ثمر واقع گردد.

 

آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک چیست؟ 

درگاه پرداخت الکترونیکی آقای پرداخت، در اردیبهشت ماه سال 1397 فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد. این درگاه به لحاظ داشتن کیفیت مناسب در تراکنش و سرعت بالای پرداخت و همچنین پشتیبانی شبانه‌روزی تا به‌حال توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود معطوف سازد و به‌عنوان یکی از بهترین ارائه‌‎دهندگان درگاه پرداخت در کشور شناخته شود. در واقع آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک است به منظور ایجاد یک بستر مناسب برای انجام پرداخت‌های آنلاین فروشندگان و خریداران انواع کالا و خدمات طراحی و راه اندازی شده‌ است. بدین جهت آقای پرداخت با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متخصص، اهداف بلند‌مدت خود را با بهترین و بالاترین کیفیت به کاربران فضای اینترنت و صاحبانان کسب‌وکارهای آنلاین ارائه می‌کند.

 

به‌عبارت دیگر آقای پرداخت به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی و شاپرک که ارائه دهنده درگاه پرداخت الکترونیکی است؛ به منظور گسترش پرداخت‌های الکترونیکی در یک فضای امن و مطمئن با رعایت تمامی استانداردها و پروتکل‌های ایمنی طراحی و راه‌اندازی شده‌ است. به‌نحوی که یک فضای پایدار و ایمن را برای مشاغل بزرگ و کوچک جهت انجام پرداخت‌های آنلاین و سایر تراکنش‌ها فراهم ساخته‌ است. با استفاده از این روش، مشتریان همزمان به چندین درگاه پرداخت بانکی برای پذیرش پرداخت‌های آنلاین خود دسترسی دارند و قطعاً عامل مؤثری برای افزایش سرعت تراکنش‌ها و انجام پرداخت‌های آنلاین خواهد بود.

 

انواع خدمات آقای پرداخت

آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک در راستای رفع نیاز کاربران فضای جهانی اینترنت و همچنین بهبود کیفیت پرداخت‌های اینترنتی مشتریان، خدمات گوناگونی را در این زمینه به آنها ارائه می‌کند. به‌طوری که سطح کمی و کیفی پرداخت‌های الکترونیکی را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. بعضی از مهمترین خدمات آقای پرداخت به شرح زیر عبارتند از:

  • ارائه درگاه پرداخت الکترونیکی به سایت‌ها، مؤسسات و مجموعه‌های فروشگاهی مختلف: در این راستا آقای پرداخت به‌عنوان بهترین ارائه‌‎دهنده درگاه پرداخت در کشور با حفظ کیفیت تراکنش‌ها از نظر سرعت و تنوع درگاه‌ها، نیاز بسیاری از سایت‌های دولتی و غیردولتی را برای انجام تراکنش‌های سریع و بدون خطا برطرف ساخته است.
  • ارائه صفحات پرداخت اینترنتی شخصی به کسب‌وکارهای معتبر و آنلاین کشور: همان‌طور که در ابتدا نیز به آن اشاره نمودیم؛ یکی از نیازهای اصلی مشاغل آنلاین و به ویژه فروشگاه‌های اینترنتی، داشتن درگاه‌های پرداخت سریع و مطمئن است. تا علاوه بر به حداقل رساندن خطای تراکنش‌ها و پرداخت‌های ناموفق، تا حد قابل توجهی سرعت پرداخت‌های آنلاین را افزایش دهد. در این‌خصوص با ارائه صفحات پرداخت اختصاصی به کسب‌وکارهای معتبر و اینترنتی توانسته نیاز آنها را در این زمینه برطرف نماید.
  • ارائه‌دهنده درگاه پرداخت الکترونیکی به وبلاگ‌ها و شبکه های‌اجتماعی: با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل آنلاین، فعالیت‌های خود را از طریق وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. آقای پرداخت با هدف رفع نیاز این دسته از کاربران نیز اقدام به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال نموده است. البته به یاد داشته باشید که در فضای مجازی، لینک‌های مختلف پرداخت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با هدایت آنها به درگاه‌های گوناگون و معتبر بانکی، تراکنش‌های موردنیاز مشتریان انجام می‌شود. به‌همین سبب شاهد افزایش امنیت، سرعت عمل و کارآیی سامانه‌های پرداخت الکترونیکی در چند سال اخیر هستیم.
  • ارائه لینک و فرم پرداخت‌های متنوع و باکیفیت: طبق تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که بعضی از کارت‌های بانکی، صرفاً با لینک‌ها و فرم‌های پرداخت خاص ارتباط برقرار می‌کنند. در این‌ خصوص نیز آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک با طراحی و ارائه لینک‌ها و فرم‌های مختلف پرداخت آنلاین، سامانه‌های مختلفی را برای واریز وجوه اینترنتی در اختیار کاربران و مشتریان سایت‌های اینترنتی و فضای مجازی قرار داده است. به‌عنوان مثال؛ برای انجام کلیه ثبت‌نام‌ها در سایت سازمان سنجش به یک ارائه‌‎دهنده درگاه پرداخت متصل می‌شوید و پس از آن، سامانه‌های پرداخت آنلاین بانک‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند. تا برحسب نیاز و بانک‌های عامل مرتبط با کارت بانکی، بتوانید یک پرداخت سریع، مطمئن و موفق داشته باشید.
  • پشتیبانی شبانه‌روزی و در هفت روز هفته؛ همواره خطا در انجام پرداخت‌ها، تراکنش‌های ناموفق و کسر وجه از حساب بدون ثبت پرداختی از جمله مشکلات متداول در حوزه تراکنش‌های آنلاین و پرداخت‌های غیرحضوری است. به‌همین سبب آقای پرداخت با تشکیل یک گروه پشتیبانی خستگی‌ناپذیر در طول شبانه‌روز و بدون تعطیلی به کاربران و مشتریان خود، مشاوره و راهنمایی می‌دهد. البته درصد خطا و تراکنش‌های ناموفق توسط سامانه‌های آقای پرداخت بسیار کم است. اما با این وجود تیم پشتیبانی این مجموعه فعال، پاسخگوی سؤالات و نیاز کاربران است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات آنان را برطرف می‌سازد.

حفظ اطلاعات شخصی و بانکی کاربران

با یک جستجوی ساده در اینترنت خواهید دید که وب‌سایت‌های زیادی جهت ارائه خدمات بانکی و پرداخت‌های اینترنتی وجود دارد. از آنجایی‌که روزانه شاهد سوء استفاده از اطلاعات کاربران و سرقت اطلاعات هویتی آنها هستیم؛ استفاده از سایت‌ها و سامانه‌های ارائه‌‎دهنده درگاه پرداخت قانونی و مطمئن اهمیت فراوانی دارد. متأسفانه سارقین اینترنتی با طراحی و شبیه‌سازی سایت‌های جعلی، اطلاعات هویتی و بانکی کاربران را ذخیره نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به خالی نمودن حساب‌های بانکی آنها می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از کاربران با نگرانی شدید در خصوص انجام پرداخت اینترنتی مواجه هستند.

 

برای جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات می‌بایست از سایت‌ها و درگاه‌های پرداخت قانونی و دارای نماد الکترونیک استفاده نمایید. در این راستا آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک با طراحی و راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند و شبکه یکپارچه تا حد زیادی از اطلاعات کاربران در برابر هرگونه سوء استفاده و خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند. به گونه‌ای که احتمال سرقت وجه از درگاه اینترنتی آقای پرداخت به صفر رسیده و تا به‌حال نیز شاهد هیچگونه مشکل برای کاربران نبوده‌ایم. شما نیز می‌توانید با اطمینان خاطر از آقای پرداخت به‌عنوان یک سامانه بانکی و همیشه در اختیار استفاده نمایید. چراکه حراست از اطلاعات کاربران و صاحبان مشاغل آنلاین در دستور کار این مجموعه قرار گرفته و در ماه‌های اخیر شاهد افزایش امنیت سامانه‌ها و درگاه‌های پرداخت مرتبط با آقای پرداخت هستیم.

مزایای استفاده از آقای پرداخت

به لحاظ اینکه دو نوع درگاه پرداخت الکترونیکی مستقیم و واسط وجود دارد؛ در این بخش قصد داریم تا شما را با مزایای استفاده از آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک آشنا سازیم.

 

الف: مزایای درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم

  • واریز وجه مستقیم و بدون کارمزد. یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از درگاه پرداخت مستقیم آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک؛ انجام تراکنش‌های سریع، تسویه حساب مستقیم و بدون کارمزد است. بدین صورت که با ارسال درخواست و ثبت اطلاعات بانکی در چند ثانیه میزان وجه موردنظر از حساب مبدأ کسر شده و به حساب مقصد واریز می‌گردد.
  • در اختیار داشتن یک پنل حرفه‌ای و اختصاصی. آقای پرداخت، به‌عنوان بزرگترین و بهترین ارائه‌ ‎دهنده درگاه پرداخت در کشور یک پنل اختصاصی با تمام امکانات به‌صورت حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مزیت از بروز افشای اطلاعات کاربران جلوگیری می‌نماید و امکان جعل اطلاعات و سوء استفاده از داده‌های بانکی کاربران را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.
  • ورود مستقیم به صفحه درگاه بانکی. همه کاربران پس از درخواست خرید، وارد صفحه پرداخت می‌شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن تراکنش‌های موردنیاز آنها انجام می‌شود.

ب: مزایای درگاه پرداخت اینترنتی واسط

  • کاهش مدت زمان فعالسازی پنل کاربران. همواره طی مراحل اداری و فعالسازی پنل‌های کاربری جهت بهره‌مندی از خدمات بانکی و تراکنش الکترونیکی، زمان‌بر است. در این راستا آقای پرداخت با ایجاد یک بستر مناسب و شفاف، مدت زمان فعال‌سازی پنل کاربری صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین را به حداقل رسانده و در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توانند از خدمات متنوع آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک استفاده کنند.
  • قابلیت ایجاد درگاه پرداخت اختصاصی متناسب با نام سایت یا برند کسب و کار. صاحبان مشاغل آنلاین و کسب‌وکارهای اینترنتی به ویژه فروشگاه‌های مجازی در کشور به دنبال داشتن یک درگاه پرداخت اختصاصی متناسب با نام برند یا سایت‌شان هستند. در این زمینه نیز آقای پرداخت با فراهم نمودن شرایط مناسب درگاه‌های پرداخت الکترونیکی براساس نام و نشان تجاری را در اختیار صاحبان مشاغل اینترنتی قرار می‌دهد. به گونه‌ای که فروشگاه‌های آنلاین با داشتن درگاه‌های پرداخت اختصاصی موجب جلب اعتماد بیشتر کاربرانشان می‌شوند و از این طریق، درآمد آنها نیز به‌صورت جشمگیر افزایش پیدا می‌کند.
  • عدم نیاز به مجوز کسب‌وکاربرای استفاده از خدمات مبتنی بر پرداخت اینترنتی واسط به مجوزهای کسب‌وکار نظیر پروانه کسب، گواهینامه فنی و حرفه‌ای، مجوز از سازمان صنعت و معدن و غیره نیازی ندارید و به راحتی می‌توانید با دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی آقای پرداخت، مشغول فعالیت و کسب درآمد شوید.
  • تسویه حساب به‌صورت پایا. کلیه مراحل پرداخت وجه و واریز از حساب مبدأ به مقصد به صورت پایا انجام می‌شود. به‌همین سبب کاربران در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند تراکنش‌های مالی خود را جهت خرید و بهره‌مندی از هرگونه کالا یا خدمات انجام دهند.

 

سخن پایانی

آقای پرداخت،پرداخت یار بانکی مرکزی و شاپرک با هدف رفع نیاز کاربران در زمینه واریز وجوه و انجام تراکنش‌های بانکی و غیربانکی، تأسیس و راه اندازی شده است. از این‌رو براساس ویژگی‌های این شرکت خلاق و مبتکر می‌توانید متناسب با نیاز و زمینه فعالیت خود از خدمات آقای پرداخت استفاده نمایید. قطعاً داشتن یک درگاه پرداخت اختصاصی، سریع و مطمئن مسیر دستیابی به اهداف مالی و جذب مخاطب بیشتر را هموارتر می‌سازد. به شما این اطمینان را می‌دهیم که آقای پرداخت به عنوان بهترین ارائه‌‎دهنده درگاه پرداخت در کشور قادر است تا نیازهای شما را در خصوص انجام کلیه پرداخت‌های الکترونیکی برطرف سازد. برای کسب اطلاعات جامع‌تر و آشنایی بیشتر با این سامانه، به سایت آقای پرداخت مراجعه نمایید.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *