جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پینگل به جای تلگرام

نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام در ایران بسیار محبوب و پرطرفدار شده است و ایرانی نیست که دیگر تلگرام را نشناسد. اما تلگرام تنها پیام‌رسان سبک و جذاب موبایل نیست و ما می‌خواهیم رقیب تازه‌نفس و جدید تلگرام را به شما معرفی کنیم. کاربران زیادی در ایران دارند از تلگرام به سوی این اپلیکیشن کوچ می‌کنند و هر روز شاهد اسقبال بیشتری ازش هستیم.

پینگل به جای تلگرام


پینگل یک برنامه پیام‌رسان آنلاین است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. مثلا امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری حتا با اینترنت کند و سرعت پایین یا اینترنت موبایل 3G و 2G را می‌دهد. تماس‌های صوتی و تصویری با پینگل باکیفیت هستند و علاوه بر رایگان بودن، کیفیت 720P دارند.

پینگل به طور پیش‌فرض تمامی ارتباطات متنی، صوتی و تصویری را رمزنگاری می‌کند؛ قابلیتی که در تلگرام یا ایمو سراغ نداریم. شما می‌توانید در پینگل مطمئن باشید اطلاعات یا تصویر و ویدیوی شما توسط فرد ناشناسی مشاهده نمی‌شود.

در پینگل می‌توانید به راحتی عکس و ویدیو به اشتراک بگذارید و موقعیت جغرافیایی خود را به دیگران نشان بدهید.

این پیام‌رسان امکان برقراری ارتباطات بین‌المللی بسیار ارزان قیمت اما با صدا و کیفیت تصاویر بالایی فراهم می‌کند. ویژگی دیگر بسیار ارزشمند پینگل، مصرف ۳۰ درصدی کمتر پهنای‌باند اینترنت نسبت به تلگرام یا ایمو است.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *