جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شتاب فا ، بازار کار تخصصی آنلاین و مطمئن

شتاب فا مقرون به صرفه ترین بازار کار تخصصی آنلاین ایران میباشد. در شتاب فا کارفرمایان پروژه های خود را به اشتراک می گذارند و نیروهای دورکار (فریلنسرها) قیمت و زمان احتسابی خود را به کارفرما اعلام می نمایند و اینگونه رقابت بر سر پروژه آغاز خواهد شد.

 

در نهایت کارفرما از بین پیشنهادات ارسالی، یک فریلنسر را انتخاب کرده، مبلغ را تمام و کمال پرداخت می کند و پروژه خود را به او خواهد سپرد ، ولی پول به طور مستقیم به حساب فریلنسر واریز نخواهد شد و در حساب فریلنسر به صورت قفل شده باقی خواهد ماند.

 

کارفرما و فریلنسر از این پس در میزکار گفتگو برروی پروژه را ادامه خواهند داد تا زمانی که فریلنسر پروژه را تکمیل کرده و کارفرما آن را تایید نماید و سپس مبلغ در حساب فریلنسر آزاد خواهد و شد می تواند آن را دریافت نماید.

ادامه مطلب

طراحی و ساخت استخر ویلا

اولین و مهمترین کاری که باید بکنید، این است که شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید تنها یک استخر شنای معمولی داشته باشید، یا به دنبال یک استخر عمیق مناسب شیرجه هستید. پس از آن مراحل طراحی و ساخت استخر ویلا را با دقت انجام دهید. لازم به ذکر است که ساخت استخر موضوعی کاملا تخصصی بوده و باید به دست تیم های حرفه ای سپرده شود. تهران گاردن مجری طرح های فضای سبز و ایجاد استخر، در این زمینه خدمات حرفه ای ارائه می دهد.

ادامه مطلب