جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


طراحی مجدد سایت بدون افت رتبه سئو

هنگام انجام طراحی مجدد سایت ، مواردی وجود دارد که باید بررسی کنید تا مطمئن شوید که رتبه و عملکرد سئوسایت شما تأثیر منفی نخواهد گذاشت. اگر مراحلی که در این مقاله آن را برایتان شرح می دهیم را به درستی به کار نگیرید بعد از طراحی مجدد وب سایتتان افت رتبه پیدا خواهید کرد و جبران آن برایتان بسیار زمان بر خواهد بود.
چرا وب سایت به طراحی مجدد نیاز پیدا می کند؟

دلایل زیادی برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارد. شایع ترین دلایل عبارتند از:

  • تغییر موضوع وب سایت
  • تغییر برند
  • تغییر بستر سایت (مثلا تغییرجوملا به ورد پرس)
  • ایجاد ساختار mobile friendly

طراحی مجدد وب سایت لزوماً به معنای تغییر دامنه وب سایت شما نیست ، بنابراین در تمام موارد فوق فرض می کنیم که شما همان دامنه را حفظ می کنید و فقط قصد دارید طراحی وب سایت را تغییر دهید.

ادامه مطلب

راه اندازی آژانس املاک با Real Estate Agency Portal

Real Estate Agency Portal نام یک اسکریپت تجاری می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک سیستم آژانس املاک اینترنتی راه اندازی کنید. این اسکریپت دارای امکاناتی نظیر قابلیت عضویت کاربران ، قابلیت ثبت ملک توسط کاربران ، قابلیت جستجو در بین املاک ، قابلیت چند زبانه کردن سیستم ، قابلیت نمایش جزئیات املاک ، سئوی قوی سیستم ، قابلیت ارسال جزئیات دقیق از آگهی فروش ملک ، قابلیت فروش یا اجاره ملک ، قابلیت مشخص نمودن قیمت ملک ، قابلیت دسته بندی کاربران (مدیر کل ، آژانس املاک و یا کاربر عادی) ، قابلیت افزودن تصاویر برای املاک می باشد.

ادامه مطلب

اسکریپت جامعه مجازی چند رسانه ای MediaFans

MediaFans نام اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری فایل های چند رسانه ای (ویدئو ، تصویر ، تصویر متحرک) ایجاد کنید. در این جامعه کاربران قادر هستند با یکدیگر ایجاد دوستی کنند ، تصاویر و فایل ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند ، برای مطالب یکدیگر دیدگاه ارسال کنند یا آن ها را به علاقه مندی خود بیافزایند. همچنین در این سیستم کاربران قادر هستند با یکدیگر به گفتگوی زنده (چت) بپردازند. امکانات کلی این اسکریپت را نام میبریم.

ادامه مطلب

اسکریپت ورود و عضویت کاربران UZY

UZY نام اسکریپتی تجاری می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک سیستم مدیریت کاربری قوی در سایت خود ایجاد کنید. شما در این سیستم می توانید قابلیت ورود و عضویت را برای کاربران خود فراهم کنید. از امکانات کلیدی این افزونه میتوان به سیستم ورود و عضویت پیشرفته کاربران ، قابلیت ورود و عضویت کاربران از طریق شبکه های اجتماعی ، سیستم مدیریت قوی اشاره نمود. همچنین این اسکریپت دارای سیستم مدیریت اخبار و سئوی قوی می باشد.

ادامه مطلب