جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پایان مسابقات برنامه نویسی همراه اول

مراسم اختتامیه مسابقات برنامه‌نویسی “اپ تلنت ۲۰۱۵” امروز در پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

پایان مسابقات برنامه نویسی همراه اول

 این مسابقات که توسعه نرم‌افزارهای کاربردی فارسی را رسالت کار خود قرار داده به همت شرکت موبیرو و مشارکت همراه اول با هدف توسعه نرم‌افزارهای کاربردی فارسی و تشویق و ترغیب دانشجویان به فعالیت در این حوزه برگزار شد.

شناسایی نیازهای جامعه و ارائه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه جهت برآورده کردن این نیازها، ایجاد بستری جهت ارائه خدمات مالی و فرهنگی، جلب توجه اقشار دانشگاهی به فعالیت در حوزه برنامه‌نویسی موبایل، گردآوری متخصصان حوزه تلفن همراه جها به اشترا‌گذاری تجربیات و دانش، افزایش توان رقابت تیم‌ها و افراد به ویژه تیم‌های دانشجویی برای ارائه نرم‌افزارهایی با توان رقابت بین‌المللی و حمایت مالی و معنوی از آثار برگزیده بخشی دیگر از اهداف این مسابقات بود.

اپ‌ تلنت 2015 متشکل از بخش‌ آزاد، ارتباطات، تجارت موبایلی و ایده‌ها بود و معیارهایی نظیر 1. میزان نورآوری برنامه، 2. نحوه تشخیص نیاز یا خلق نیازهای جدید، 3. نحوه پیاده سازی، 4. کارایی برنامه، 5. تجربه کاربری، 6. کیفیت و جذابیت ظاهری محصول، 7. مدل درآمدی برنامه و 8. قابلیت تجاری‌سازی محصول برای داوری برنامه‌ها لحاظ شده بود.

در این مراسم از برگزیدگان هر کدام از چهار بخش‌ تقدیر به عمل آمد؛ به نفرات اول بخش ارتباطات و تجارت موبایلی هر کدام 10 میلیون تومان، نفرات اول بخش‌های آزاد و ایده هر کدام 5 میلیون تومان و نفرات دوم تا سوم تمامی بخش‌ها نیز یک میلیون تومان دریافت کردند.

منبع:تسنیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *