جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حذف اپلیکیشن های پیش فرض اندروید

حذف اپلیکیشن های پیش فرض در اندروید :شاید گاهی اوقات برای شما هم پیش آمده باشد وقتی می خواهید فایلی را در دستگاه اندرویدی تان باز کنید یک پنجره پاپ آپ باز شود و از شما بخواهد که از بین دو اپلیکیشن برای باز کردن فایل یکی را انتخاب نمایید. اگر دوست دارید دیگر با این اتفاق روبرو نشوید و فایل مورد نظر را با اپلیکیشن مورد نظرتان باز شود ، و اپلیکیشن پیش فرض اندروید را حذف کنید با ما باشید.

حذف اپلیکیشن های پیش فرض اندروید

در این پست روش حذف اپلیکیشن های اندروید را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. البته این روش در سیستم عامل اندروید به کاربر کمک میکند از بین انتخاب های متنوع گزینه مورد نظر خود را انتخاب نماید. ولی این عامل باعث کاهش سرعت عملکرد شما خواهد شد .

تنظیم برنامه های کاربردی بصورت پیش فرض
بطور مثال ما میخواهیم از بین دو اپلیکیشن در سیستم عامل شما یکی را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض انتخاب کنیم. ما دو اپلیکیشن Google Now Launcher و Nova Launcher برای این مثال انتخاب کرده ایم ، اپلیکیشن Google Now Launcher اپلیکیشن پیش فرض در سیستم عامل اندروید است ، اما Nova Launcher اپلیکیشنی است که ما خودمان به دستگاه اندرویدی مان نصب کرده ایم ، خوب حالا ما میخواهیم Nova Launcher را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض انتخاب کنیم .

حذف اپلیکیشن های پیش فرض اندروید2

برای این منظور در هنگام اجرا زمانی که سیستم عامل اندروید از ما میخواهد از بین دو الیکیشن یکی را انتخاب نماییم ، ما باید در هنگام اجرا پس از انتخاب اپلیکیشن مورد نظر در پنجره پاپ آپ روی گزینه Always کلیک کنید این حالت در تصویر بالا بصورت تصویری برای شما نشان داده شده است.

پاک کردن برنامه های پیش فرض در سیستم عامل اندروید

حذف اپلیکیشن های پیش فرض اندروید3

پس از اینکه شما اپلیکیشن مورد نظرتون رو به عنوان اپلیکیشن پیش فرض انتخاب کردید ، از آن پس فایل های تون با اپلیکیشن های مورد نظر شما باز خواهد شد ، روش دیگری هم وجود داره برای اینکار ابتدا به قسمت ستینگ یا همون تنظیمات اندروید بروید ، و اپلیکیشن مورد نظرتون رو باز کنید ، پس از باز کردن اپلیکیشن قسمت APP info یا همون اطلاعات اپلیکیشن رو باز کنید ، در پنجره باز شده تنظیمات بسیاری رو مشاهده خواهید کرد ، اگر پنجره باز شده رو اسکرول بدید خواهید دید بخش وجود داره بنام Clear defaults شما می توانید با زدن این دکمه اپلیکیشن مورد نظر رو پاک کنید ، حالا چه حس دارید؟ احساس میکنم دلتون خنک شد و از خوشحالی دارید پرواز می کنید ، من هم همین حس رو دارم .

حذف اپلیکیشن های پیش فرض اندروید4

منبع : greenbot

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *