جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نرم‌افزار جدید مایکروسافت برای پشتیبانی از نسخه سازمانی اندروید

مایکروسافت به تازگی نسخه بتا از نرم‌افزار Arrow Launcher را برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید عرضه کرد که این محصول قابلیت‌ها و امکانات جدید را در اختیار کاربران گذاشت. مهم‌ترین اتفاق در این نرم‌افزار قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های سازمانی Android for Work بود که البته کاربرانی که نسخه قبلی Arrow Launcher را در اختیار دارند نمی‌توانند از این مزیت استفاده کنند.

نرم‌افزار جدید مایکروسافت

به گزارش وب‌سایت phonearena، اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که در گروه دریافت‌کنندگان نسخه بتای نرم‌افزارهای مایکروسافت قرار دارید، می‌توانید اپلیکیشن Android for Work را مورد استفاده قرار دهید و قابلیت‌های جدیدی که در آخرین به‌روزرسانی از طریق مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار ارایه شده است را در اختیار بگیرید.

در آخرین ویرایش از نسخه بتای Arrow Launcher کاربران می‌توانند از اپلیکیشن مورد نظر خود shortcut تهیه کنند. همچنین گزینه محافظت از رمز عبور برای مخفی کردن اپلیکیشن ارایه شده است و بنابراین می‌توان گفت این قابلیت سازمانی ایمن‌تر است.

در این نسخه قابلیت جست‌وجو ارتقا یافته است و به واسطه آن کاربران می‌توانند به صورت صوتی یا از طریق کدهای QR جست‌وجوهای خود را انجام دهند. همچنین کارت جدیدی با نام Notes ارایه شده است که به کاربران Arrow Launcher امکان می‌دهد تا آسان‌تر از قبل یادداشت‌برداری کنند. این کارت جدید از عکس‌ها هم پشتیبانی می‌کند.

منبع : همکاران سیستم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *