جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی ابزارهای طراحی وب

بدون حضور در اینترنت، کسب و کار شما صرف نظر از اندازه و وسعت به موفقیت نمی رسد. این را همه ما می دانیم اما چیزی که نمی دانیم نحوه ایجاد وب سایت و حضور در اینترنت می باشد. بسیاری از افرادی که در این زمینه تازه کار می باشند تصور می کنند که ایجاد یک وب سایت نیازمند اطلاعات بسیار گسترده در مورد کد نویسی می باشد. خوشبختانه این طور نیست. ابزارهای متعددی وجود دارند که این کار را برای شما آسان تر می سازند.

معرفی ابزارهای طراحی وب

قبل از اینکه ابزارهای طراحی وب سایت را برایتان معرفی کنیم باید بگوییم که وب سایت ها و شرکت های متعددی وجود دارند که این کار را به خوبی برای شما انجام می دهند اما شایان ذکر است که هزینه دریافتی آنها یکی از مواردی است که مانع از استفاده اغلب شرکت ها و کسب و کارها از آنها می گردد. اگر شما نیز توان صرف هزینه در این زمینه را ندارید زمان آن فرارسیده است که طراحی وب سایت خود را با استفاده از این ابزارها آغاز کنید.

1. WordPress

 

WordPressیکی از محبوب ترین پلت فرم های طراحی وب در سراسر جهان می باشد. اما آیا می دانستید که این پلت فرم دارای مضامین و افزونه های متعددی است که می توانید با استفاده از آن به راحتی وب سایت خود را راه اندازی کرده و کسب و کار خود را رونق بخشید؟ با استفاده از این وب سایت به راحتی می توانید ساخت و مدیریت وب سایت خود را بر عهده بگیرید. این ابزار برای تمام کاربران طراحی شده است و افراد مبتدی نیز می توانند از آن بهره مند شوید. مدیریت محتوای وب سایت نیز بسیار ساده می باشد. اگر در وبلاگ نویسی مهارت داشته باشید می توانید به آسانی از این پلت فرم نیز استفاده کنید. WordPress یک محیط کد باز می باشد بنابراین به صورت رایگان می توانید به دستورها دسترسی داشته و طراحی وب سایت خود را پیش ببرید.

2. Drupal

Drupal یک ابزار مدیریت محتوا می باشد. اما با استفاده از Drupal نمی توانید CMS ایجاد کنید. شما می توانید با استفاده از این ابزار وب سایتی برای محل کار یا فروشگاه خود ایجاد کنید. قبل از اینکه از Drupal استفاده کنید، این را در نظر بگیرید که استفاده از آن در مقایسه با WordPress دشوارتر می باشد. کافی است مدتی را صرف برنامه ریزی نمایید.


مزیت استفاده از Drupal این است که حضور شما در وب سایت حضوری پویا خواهد بود و دلیل این امر سیستم مدیریت وب سایت پیشرفته آن می باشد. Drupal نیز یک سیستم کد باز بوده و دانلود و استفاده از آن رایگان می باشند.

3. Joomla

Joomla در رده سوم پلت فرم های طراحی وب سایت قرار می گیرد. این پلت فرم از مدیریت بنر نیز پشتیبانی می کند بنابراین با استفاده از آن می توانید تبلیغات شرکت ها مختلف را نیز در وب سایت خود قرار داده و از آن استفاده نمایید.


اگر به دنبال طراحی وب سایتی پیشرفته هستید Joomla بهترین انتخاب محسوب می شود زیرا دارای بیش از 8000 دستور می باشد و مطمئن باشید که ویژگی مورد نظر خود را در Joomla به راحتی پیدا خواهید کرد.Joomla پلت فرمی کدباز بوده و نصب آن رایگان می باشد.

4. XOOPS

XOOPS برای کاربران متوسط عرضه شده است و طراحی وب سایت توسط آن به زمان و مهارت بیشتری نیاز دارید. اما در نهایت به وب سایتی با ویژگی های مورد نظر دست می یابید. با استفاده از ماژول های قابل نصب می توانید وب سایت خود را به راحتی گسترش دهید. از میان این ماژول ها می توان به ایجاد نمایه کاربری، ارسال پیام و … اشاره کرد.


این پلت فرم دارای امکانی به نام XOOPS Module Repository می باشد و به شما امکان جستجو در بین ماژول ها را فراهم می آورد.

5. Bluefish

Bluefish محیطی است که در استفاده از آن از ماژول های پیش ساخته وارد کدنویسی می شویم. این پلت فرم برای نوشتن و ویرایش کدهای HTML ایجاد شده است و دارای امکانات پیشرفته برنامه نویسی تحت وب می باشد.


Bluefish از چندین رشته به طور همزمان پشتیبانی می کند. این پلت فرم از بیش از 500 پرونده به طور همزمان پشتیبانی می کند. Bluefish دارای محیطی کدباز بوده و نصب و استفاده از آن رایگان می باشد.

منبع 9صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.