جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشخصات یک بک لینک خوب از نظر گوگل …

یکی از بیشترین سوالاتی که در مورد خرید لینک از وب سایت های دیگر از بنده در کلاس ها می شود , این است که از کدوم سایت ها لینک بگیریم و بخریم ؟؟؟

یکی از موارد بسیار مهم سئو وب سایت در قسمت Off Page , داشتن لینک های قوی و با کیفیت در وب سایت های دیگر می باشد که تاثیر بسیار زیادی در سئوی وب سایت شما خواهد داشت که در ایران این امر بیشتر با خرید بک لینک از وب سایت های دیگر اتفاق می افتد.

در این پست قصد دارم به صورت چک لیست و با زبان ساده مشخصات یک بک لینک خوب را توضیح بدم .

مشخصات یک بک لینک خوب از نظر گوگل ...

1 – انتخاب یک متن مناسب برای لینک :

سعی کنید متنی که برای لینک وب سایت خود در وب سایت دیگران میگذارید با تیتر صفحه ای که لینک می کنید یکی باشد و یا حداقل شامل آن باشد .

به عنوان مثال لینک وب سایت com.اسکریپت//:http , و تیتر این صفحه ( اسکریپت دات کام ) می باشد . پس متن لینکی هم که میخواهید بخرید , اسکریپت دات کام باشد .

2 – وب سایت فروشنده ی لینک , بروز و با ارزش باشد .

وقتی سایتی دارای سئو بالا و با ارزش از نظر گوگل باشد , پس طبیعتا وقتی لینکی از شما در آن قرار گیرد , گوگل برای شما هم یک پوئن مثبت قائل می شود و ارزش وب سایت شما را بالاتر خواهد برد .

3 – ترجیحا لینک به صفحه ی اصلی وب سایت خود ندهید :

برای طبیعی جلوه دادن یک لینک نزد گوگل , شما باید یک صفحه ی داخلی از وب سایت خود را به عنوان لینک هدف قرار دهید . علت این امر این است که اکثرا صفحه ی اصلی وب سایت ها دارای موضوعات زیادی است . اما مثلا یک صفحه ی داخلی , فقط در مورد یک مطلب بحث می کند .

4 – لینک دادن به وب سایت های هم موضوع :

سعی کنید لینک خریداری شده از وب سایت هایی باشد که موضوعشان با شما در یک رابطه است . مثلا اگر شما وب سایت آموزش برنامه نویسی هستید , از یک وب سایتی که در همین زمینه فعالیت می کند لینک خریداری نمایید .

5 – مدت زمان نمایش لینک خریداری شده زیاد باشد :

اصولا وب سایت های فروشنده لینک , دارای خرید 1 ماهه هستند . سعی کنید هر ماه لینک خود را تمدید و حداقل لینک شما 6 ماه در وب سایت های مورد نظر قرار گیرد .

6 – لینک فالو باشد :

امکانی که در html وجود دارد برای لینک دادن وب سایت ها , Follow و Nofollow می باشد . به بیان ساده , follow یعنی گوگل برای آن ارزش قائل میشود و Nofollow به گوگل می گوید که این لینک برای سئو بی ارزش می باشد .

7 – قرار دادن یک لینک در دروم یک مقاله :

گرچه مکان لینک گذاری یک وب سایت , جای مشخصی دارد و در کنار لینک های دیگر می باشد . اما اگر لینک شما در یک مطلب اختصاصی ( شبیه ریپورتاژ آگهی ) باشد , اهمیت آن چندید برابر خواهد شد و امکان اینکه گوگل به تبلیغی بودن آن پی ببرد کمتر می شود .

8 – لینک دادن به وب سایت هایی با عمر دامنه ی بالا :

یکی از مهمترین مسائل در خرید لینک این می باشد که از وب سایت هایی لینک خریداری کنید که عمر دامنه ی آنها بالای حداقل 1 سال باشد ( هر چه بالاتر بهتر ) . جهت چک کردن این موضوع میتوانید از وب سایت های whois استعلام بگیرید .

9 – لینک های دو طرفه : 

بسیار خوب می باشد اگر یک لینک از وب سایتی که شما از آن لینک خریداری کرده اید, در وب سایت خود بگذارید .

10 – لینک دادن به وب سایت هایی با Page Authority و Domain Authority بالا :

یکی دیگر از معیار های سنجش معتبر بودن یک وب سایت , امتیاز وب سایت Moz آنها می باشد . PA و DA یک شاخص سنجش از 0 تا 100 می باشد که هر چه به 100 نزدیکتر باشد , ارزش صفحات و دامنه بالاتر می باشد . ( پیشنهاد میشود هر دو حداقل بالای 30 باشد ) . روش چک کردن این دو فاکتور از این وب سایت می باشد : http://www.checkmoz.com

——————————————————-

پیشنهاد ویژه : برای سفارش بک لینک در اسکریپت دات کام کلیک کنید

——————————————————-

پخش اختصاصی

گرداوری و آموزش : وحید مجیدی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *