جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گزارش مالی Red Hat

شرکت نرم‌افزاری Red Hat گزارش مالی مربوط به آخرین فصل از سال مالی جاری خود را منتشر کرد و نشان داد که در این دوره زمانی سه ماهه وضعیت آن تغییر چندانی نکرده است.

گزارش مالی  Red Hat

این شرکت بزرگ تولیدکننده نرم‌افزارهای متن‌باز اعلام کرد که در این فصل سود خالص آن ۴۷ میلیون دلار معادل ۲۵ سنت به‌ازای هر سهام محاسبه شده است.
مجموعه درآمدهای غیرحسابرسی شده Red Hat در این سه ماه ۴۸ سنت به‌ازای هر سهم در مجموع درآمدهای ۵۲۴ میلیون دلاری برآورد شد که رقم مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۵ درصدی را نشان داد.
درآمدهای این شرکت از اشتراک‌های نرم‌افزاری طی دوره زمانی مذکور با رشد ۱۶ درصدی ۴۵۷ میلیون دلار محاسبه شد. وال استریت از قبل پیش‌بینی کرده بود که Red Hat در این فاصله زمانی به‌ازای هر سهم خود ۴۶ سنت معادل ۵۲۱ میلیون دلار درآمد کسب کند.
«جیم وایتهورست» مدیرعامل Red Hat توضیح داد که سرمایه‌گذاری‌های شرکت او در فناوری‌ها و همکاری‌ها با شرکت‌های مختلف از جمله پلتفرم ابری Azure Cloud مایکروسافت بهتر از پیش‌بینی‌های قبلی بوده است.
این شرکت همچنین پیش‌بینی کرد در سال مالی ۲۰۱۶ درآمدی بالغ بر ۲.۰۴۴ تا ۲.۰۴۸ میلیارد لار را به دست آورد. پیش از این پیش‌بینی شده بود که Red Hat در این سال مالی می‌تواند مجموع درآمدهای خود را به ۲.۰۳۴ تا ۲.۰۴۴ میلیارد دلار برساند.

منبع ZDnet،

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *