جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پرطرفداری فضای ابری

از زمان عرضه عمومی خدمات پردازش ابری برای کاربران معمولی چند سالی می‌گذرد و این سرویس در مت کوتاه توانسته است محبوبیت زیادی کسب کند.

پرطرفداری خدمات پردازش ابری
مرکز تحقیقاتی Suite 48 Analytics که به صورت تخصصی در زمینه تصویربرداری موبایلی فعالیت می‌کند، نتایج حاصل از مطالعه جدید خود را در زمینه عکس‌های موبایلی و خدمات ابری در کنفرانس Mobile Photo Connect منتشر کرد.

این مرکز دریافت ۵۰ درصد عکاسان موبایلی برای ذخیره عکس‌های خود از خدمات پردازش ابری استفاده می‌کنند و این در حالی است که ۱۶ درصد این افراد به طور کامل تمام آلبوم‌های عکس خود را روی فضای ابری گذاشته‌اند.

“هانس هارتمن”(Hans Hartman) مدیر مرکز Suite 48 در این کنفرانس توضیح داد: «نکته مهمی که باعث شده است خدمات پردازش ابری مخصوص ذخیره‌سازی عکس برای عکاسان موبایلی محبوب شود این است که استفاده از این سرویس‌ها بسیار آسان است و البته خدمات رایگان فراوانی در این زمینه ارائه می‌شود.»

این مرکز بررسی خود را روی ۱۲۱۲ عکاس موبایلی در آمریکای شمالی انجام داد که آنها در گروه سنی ۲۲ تا ۴۴ سال فعالیت می‌کردند و طی سه ماه گذشته به کمک گوشی هوشمند و رایانه لوحی چندین عکس موبایلی گرفته بودند.

از بین این افراد ۴۸ درصد زن بودند، ۴۹ درصد در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال قرار داشتند و ۳۴ درصد درحالی به عکاسی موبایلی مشغول بودند که یک یا چند فرزند داشتند.

از بین حاضرین در این مطالعه ۸۹ درصد اعلام کردند که اولویت اصلی آنها عکسبرداری موبایلی از اعضای خانواده است و ذخیره این عکس‌ها روی فضای ابری مهم‌ترین هم اتفاق برای آنها محسوب می‌شود.

منبع:رایورز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *