جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


صف کشیدن برای هوآوی Mate 9

شرکت هواوی، صبح روز پنج شنبه دوم دی ماه گوشی هوشمند Mate 9 را به صورت رسمی در تهران عرضه و به 99 خریدار نخست این فبلت پرطرفدار هدیه ویژه اهدا کرد.

صف کشیدن برای هوآوی Mate 9

پیش ثبت نام خرید فبلت Mate هواوی از تاریخ 24 آذر تا 2 دی در فروشگاه اینترنتی بامیلو انجام شد و مشتاقان خرید سری Mate امروز از ساعات اولیه صبح با تشکیل صف طولانی در جلوی درب مجتمع پایتخت آماده خرید سریع ترین و قدرتمندترین گوشی سال 2017 شدند. سرانجام در ساعت 9:30 فروش Mate 9 در فروشگاه مرکزی هواوی در پایتخت آغاز شد و هواداران هواوی میت 9 همراه با خرید این گوشی جوایز نقدی و غیر نقدی خود را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، نفر نخست این صف طولانی یک کاربر Mate 8 بود که مشتاقانه برای خرید نسل جدید گوشی خود قبل از ساعت 7 صبح به مجتمع پایتخت آمده بود.

مراسم اهدای جوایز به خریداران نخست با حضور مدیران ارشد شرکت هواوی و امیر حسین میثاقی مجری تلویزیون برگزار شد.

گفتنی است گوشی Mate 9 هواوی با طراحی زیباتر، پردازنده قدرتمندتر ، اندروید جدیدتر، دوربین دو گانه، فناوری سوپرشارژ و UX خارق العاده به بازار عرضه شده است. نسل جدید Mate که مانند سری قبلی از بدنه فلزی و طراحی بسیار باریک و زیبا بهره می برد دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی Full HD است. میت 9 این بار تنها با ظرفیت 64 گیگابایتی و حافظه چهار گیگابایتی به بازار عرضه شده است.

از مشخصات بارز سری Mate 9 می توان به پردازنده Kirin 960 که قدرتمندترین پردازنده حال حاضر در جهان است اشاره کرد. همچنین با باطری 4000 میلی آمپری و فناوری Supercharge در این سری بعد از 20 دقیقه شارژ کردن گوشی می توانید یک روز کامل با گوشی کار کنید. نسل دوم دوربین های دوگانه لایکا با سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی و دوربین سیاه و سفید 20 مگاپیکسلی با قابلیت زوم ترکیبی دو برابر و فوکوس اتوماتیک 1-4 از دیگر ویژگی های Mate 9 است.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *