جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


زبان برنامه‌نویسی Swift

دانشگاه استانفورد اعلام کرد که دوره آموزشی زبان برنامه‌نویسی Swift اپل برای تولید ابزارهای مخصوص iOS و OS X را در دانشگاه مجازی iTunes U برگزار می‌کند.

 زبان برنامه‌نویسی Swift
این دوره آموزشی با عنوان “توسعه ابزارهای iOS 8 با زبان Swift” در دانشکده مهندسی این دانشگاه برگزار می‌شود.

پروفسور “پائول هگارتی”(Paul Hegarty) رئیس دانشکده مهندسی استانفورد در این خصوص گفت که آینده تولید ابزارها و نرم‌افزارها در دست زبان‌های برنامه‌نویسی مدرن خواهد بود و در این زمینه Swift که به تازگی مبتنی بر جدیدترین تکنیک‌ها ساخته شده است، می‌تواند این بازار را در دست بگیرد.

“جان فریسکیکس”(Jon Friskics) از اساتید این دانشگاه معتقد است که Swift از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان محسوب می‌شود و البته کاربران برای استفاده از آن باید با زبان C آشنایی کامل داشته باشند.

شرکت اپل به دانشجویانی که قصد شرکت در دوره آموزشی دانشگاه استانفورد را دارند توصیه کرد با داشتن تجربه‌های قبلی در حوزه برنامه‌نویسی به راحتی می‌توانند سطوح Programming Abstractions و Programming Paradigms در جریان یادگیری این زبان برنامه‌نویسی را پشت سر بگذارند.

Swift از آسان‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان محسوب می‌شود و البته کاربران برای استفاده از آن باید با زبان C آشنایی کامل داشته باشند.

 

lمنبع:رایورز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *