جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دردسرهای سیستم عامل iOS 9

تعداد کسانی که سیستم عامل آیفون و آی پدهای خود را به نسخه جدید سیستم عامل اپل ارتقاء دادند و دچار مشکل شدند در حال افزایش است. با این که هنوز مدت زمان زیادی از عرضه نسخه جدید نمی گذرد ولی تعداد شکایاتی که در سایتها دیده می شود روز به روز بیشتر می شود، به گفته آن ها شدت باگها به قدری است که حتی کارکرد گوشی یا تبلت را دچار مشکل میکند.

دردسرهای سیستم عامل iOS 9
همانطور که می دانید به تازگی اپل اقدام به ارائه نسخه جدید سیستم عامل iOS 9 کرد و گفته این بهترین نسخه ای است که اپل تا به حال معرفی کرده است.
نسخه جدیدی که در سری گوشیهای آیفون 4S به بعد، تمام مدلهای آی پد مینی، آی پدهای سایز بزرگ از آی پد 2 به بعد قابل نصب است، فقط در چند مورد خاص تغییر پیدا کرده است.


برخلاف وعده اپل مبنی بر این که نسخه جدید اصلاحات زیادی را در مورد هسته اصلی سیستم عامل به همراه دارد و موجب افزایش کارایی و ثبات می شود، به نظر می رسد کسانی که دستگاه های خود را به نسخه جدید ارتقاء داد ند از باگهای مختلف صحبت می کنند و این که حتی گوشی یا تبلت آن ها به درستی کار نمی کند.
ظاهرا آپدیت iOS 9 مشکلاتی را در تمام سیستم عامل به وجود آورده است و حتی در برخی موارد باعث می شود برنامه ها به صورت تصادفی خطا داده و بسته شوند. از روی پست هایی که در سایتها گذاشته شده نمی توان به قطعیت گفت که کدام مدل بیشتر دچار مشکل شده ولی به نظر می رسد این مساله در آیفون 5S و آیفون 6 بیشتر دیده می شود. توجه داشته باشید تمام کسانی که سیستم عامل دستگاه خود را به iOS 9 ارتقاء داد ند دچار مشکل نشدند ولی باز تعداد اعتراضات و شکایات آن قدر زیاد هست که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.
متأسفانه حتی ریست کردن دستگاه و نصب مجدد نسخه جدید کمکی به حل مشکل نمی کند. هنوز هیچ مقام رسمی اپل در این مورد اظهارنظری نکرده و باید منتظر ماند و دید چه زمانی به این گزارشها پاسخ داده می شود.

منبع ICTPRESS

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *