جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارائه 2نمونه ساعت اندرویدی ال جی

گوگل با همکاری ال جی قصد دارد از دو ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ویر 2 رونمایی کند. گفته می‌شود این دو ساعت ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) و ال جی واچ استایل (LG Watch Style) نام خواهند داشت و در تاریخ 21 بهمن رونمایی می‌شوند

ارائه 2نمونه ساعت اندرویدی ال جی

یکی از بزرگترین افشاکنندگان حوزه تکنولوژی اعلام کرد که سرانجام سیستم عامل اندروید ویر 2 (Android Wear 2.0) مخصوص گجت های پوشیدنی در تاریخ 9 فوریه (21 بهمن ماه) رونمایی خواهد شد و در حال حاضر او جزئیات بیشتری را از پرچمداران ساعت های هوشمند گوگل مجهز به این پلتفرم به دست آورده است.

همانطور که ما قبلا هم شنیده بودیم، این دو ساعت هوشمند با برند پیکسل خود گوگل روانه بازار نخواهند شد. آن‌ها یدک کش نام ال جی به عنوان سازنده سخت افزاریشان هستند. گفته می‌شود یکی از این ساعت ها واچ اسپورت (Watch Sport) بوده و دیگری واچ استایل (Watch Style) نام دارد که مدل رده پایینتر خواهد بود.

ساعت ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) از یک نمایشگر 1.38 اینچی اولد لمسی با وضوح 480×480 پیکسل بهره می‌برد. از دیگر مشخصات آن می‌تواند به رم 768 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 430 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

از سیستم های ارتباطی آن نیز باید به وای فای، بلوتوث، 3 جی، 4 جی، جی پی اس و ان اف سی برای استفاده از سیستم پرداختی اندروید پی اشاره کرد. این ساعت هوشمند همچنین مجهز به یک سنسور ضربان قلب همراه با تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار است. ضخامت ال جی واچ اسپورت 14.2 میلی‌متر بوده و در دو رنگ تیتانیوم و آبی تیره روانه بازار خواهد شد.

در سمت دیگر ساعت هوشمند ال جی واچ استایل (LG Watch Style) از بندهای قابل تعویض بهره می‌برد و در رنگ‌های تیتانیوم، نقره‌ای و رزگلد به فروش خواهد رسید. این مدل فاقد سیستم های ارتباطی 3 جی، 4 جی، جی پی اس، ان اف سی و سنسور ضربان قلب است، بنابراین ما امیدواریم ال جی و گوگل در قیمت گذاری آن نیز اقتصادی عمل کنند. اما این ساعت هوشمند دارای تاییدیه IP67 است تا نشان دهد در برابر آب، گرد و غبار توانایی مقاومت را خواهد داشت، هرچند این مقاومت یک پله پایینتر از ساعت ال چی واچ اسپورت است.

مدل استایل از نظر اندازه نیز همراه با یک نمایشگر 1.2 اینچی P-OLED و وضوح 360×360 پیکسل از برادر قدرتمندتر خود کوچکتر است. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند می‌توان به حافظه داخلی 4 گیگابایتی، رم 512 مگابایتی، یک باتری با ظرفیت 240 میلی‌آمپر ساعت و بدنه‌ای با ضخامت 10.8 میلی‌متر اشاره کرد.

منبع :gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *