جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت جدید Xbox One

کمپانی مایکروسافت امروز آپدیتی جدید برای کاربران Preview اکس باکس وان عرضه می کند و بنابر گفته ی امیلی هانسون، مدیر برنامه ی اکس باکس وان، این آپدیت «بسیاری از مشکلات حیاتی را برطرف کرده و به کنسول پایداری می بخشد.»

آپدیت جدید Xbox One

 

آپدیت جدید کنسول اکس باکس وان که امروز عرضه خواهد شد تقریبا تمام بخش های کلیدی تجربه ی کاربری اکس باکس را دستخوش تغییر می کند.

از یک سو، مشکل دریافت پیغام «Getting Ready» و صفحه ی لودینگ ناتمام شدنی برطرف خواهد شد و هنگام آپدیت بازی هایی نظیر Call of Duty Advanced Warfare یا GTA V از طریق یک هارد اکسترنال دچار مشکل نخواهید شد.

از سوی دیگر، برخی از مشکلات مربوط به Live TV نظیر ارور Blocked Content، عدم اجرای OneGuide و تاریک شدن صفحه هنگام مشاهده ی محتوای مختلف نیز دیگر مخاطب را دچار مشکل نمی کنند.

داشبورد اکس باکس وان نیز تغییرات نسبی و کوچکی به خود دیده است و دو ویژگی جدید به نام های Take a photo و Highlight Reel به آن اضافه شده اند که هر یک امکانات جدیدی در اختیار کاربر می گذارند.

در همین حال، بسیاری از اپلیکیشن های پخش محتوای اکس باکس وان پیش از این دچار مشکلاتی چون عدم اجرا یا اختلال در استریم می شدند. از جمله ی این اپ ها می توان به Showtime Anytime، یوتوب، نت فلیکس، سایفای و بسیاری اپ دیگر اشاره کرد که در این آپدیت، تمام آن مشکلات برطرف می شوند.

برخی دیگر از مشکلات اکس باکس وان البته با این آپدیت برطرف نمی شوند اما مسئولین اکس باکس وان راه کارهایی در اختیار گیمرها قرار داده اند؛ برای مثال، برخی از بازی های روی دیسک اجرا نمی شوند و مایکروسافت گفته که با خارج کردن و قرار دادن دوباره ی دیسک در کنسول، می توان به راحتی مشکل را حل کرد.

هم چنین باید توجه داشت که با دریافت این آپدیت ممکن است مشکلات جدیدی در کنسول پدید آیند و مسئولیت آن ها با خود کاربر است. برای مثال ممکن است بازی های فورتزا ۶ و تایتان فال به سرورهای اکس باکس لایو متصل نشوند. این مشکل برای اپلیکیشن های مرورگر Edge و نیز اسکایپ محتمل خواهد بود.

در آخر نیز، بسیاری از تنظیمات کنسول دچار تغییر شده اند و انتخاب های بیش تری در اختیار کاربر قرار می دهند. برای مشاهده ی لیست تمام تغییرات، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع:DualShockers

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *