جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت برنامه Hangouts گوگل

پس از آپدیت نسخه iOS برنامه Hangouts و افزودن قابلیت ارسال پیام ویدیویی به آن، اکنون گوگل نسخه اندروید این برنامه را نیز به‌روز رسانیکرده است و به زودی کاربران اندرویدی برنامه Hangouts قادر به ارسال پیام ویدیویی به دوستان خود می‌شوند.

آپدیت برنامه Hangouts گوگل

نسخه 11 برنامه Hangouts با قابلیت ارسال پیام ویدیویی عرضه خواهد شد و در این نسخه آیکون دوربین فیلم‌برداری در محل مخصوص دیدهمی‌شود. این نسخه از Hangouts هنوز به صورت رسمی در گوگل پلی قرار نگرفته است اما فایل APK آن را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

برای ارسال پیام ویدیویی در این برنامه کافی است آیکون دوربین را انتخاب کنید و فایل ویدیویی مورد نظر خود را ضبط کنید و سپس آن را ارسال کنید. پشتیبانی از پخش کننده بر خط در این برنامه وجود ندارد و دریافت کننده ویدیو، می‌تواند پیام ویدیویی شما را در برنامه جداگانه مشاهده کند. در همین رابطه در نسخه 11 Hangouts قابلیت ادغام گفتگو به صورت کلی از بین رفته و این اتفاق شاید برای بسیاری از کاربران خوشایند نباشد.

به جز به‌روز رسانی نسخه اندروید، گوگل همچنین محدودیت زمانی پیام تصویری در نسخه iOS را دوبرابر کرده و اکنون محدودیت زمانی پیام‌هایویدیویی در نسخه جدید Hangouts برای iOS دو دقیقه است. این نسخه همچنین دارای قابلیت حذف افراد از مکالمات است.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *