جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت اپلیکیشن اندرویدی یوتوب

همگی می دانیم که فیلمبرداری در حالت عمودی کار چندان خوشایندی نیست، اما برخی افراد علیرغم تنفر میلیون ها نفر از این کار، باز هم فیلمبرداری خود را به همین شیوه انجام می دهند؛ شاید تنها به این دلیل که موبایل را در حالت عمودی در دست می گیرند.

آپدیت اپلیکیشن اندرویدی یوتوب

با این حال در سال های اخیر، اپلیکیشن هایی همچون پریسکوپ و اسنپ چت همواره کاربران را به فیلمبرداری عمودی تشویق کرده اند و به نظر می رسد که یوتوب هم به قافله آنها پیوسته، چرا که به تازگی امکان مشاهده ویدئوهای عمودی را به طور تمام صفحه به اپلیکیشن اندرویدی خود افزوده است.

یوتوب از این به بعد با اشاره بر آیکن تمام صفحه، نه تنها می تواند به ویدئوها یک چرخش نود درجه ای بدهد، بلکه آنها را به صورت تمام صفحه و متناسب با اندازه صفحه نمایش موبایل یا تبلت شما به نمایش در می آورد.

همانطور که در تصویر پایین ملاحظه می کنید، روش تمام صفحه کردن ویدئو (تصویر راست) به مراتب بهتر از روش قدیمی شده است.

 

آپدیت اپلیکیشن اندرویدی یوتوب2

 

این گزینه در نسخه ۱۰٫۲۸ اپلیکیشن اندرویدی یوتوب در دسترس قرار گرفته که البته هنوز در گوگل پلی منتشر نشده، با این حال می توانید با مراجعه به وبسایت APK Mirror پیش از انتشار رسمی نسخه بروزشده آن را دانلود کنید.

هنوز مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی در نسخه iOS یوتوب هم اعمال خواهد شد. در هر صورت، این بروزرسانی به گسترش یک عادت بد کمک خواهد کرد. شاید مشاهده ویدئوهای عمودی در دنیایی که افراد تنها از اسمارت فون استفاده می کنند ایده خوبی باشد، اما این شیوه نمایش ویدئو برای کسانی که از یوتوب در لپتاپ، مانیتور و تلویزیون استفاده می کنند قطعا آزاردهنده خواهد بود.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *