جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


همکاری گوگل و بلک بری!

پیوستن بلک بری به جرگه تولید کنندگان اندرویدی، یکی از شایعات داغی به شمار می رفت که در طول ماه های گذشته توجه رسانه های بسیاری را به خود جلب کرده بود.

اکنون به نظر می رسد که قدم اول در این مسیر برداشته شده و سازنده کانادایی به آرامی در حال پیدا کردن مسیر خود در سرزمین اندروید است. بنابر اعلام رسمی گوگل و بلک بری، این دو شرکت با همکاری یکدیگر، به زودی نسخه ای امن از اندروید را ارائه خواهند کرد.

همکاری گوگل و بلک بری

 

نسخه جدید اندروید، از قابلیت های سیستم امنیتی BES12 که متعلق به بلک بری است بهره می جوید. گوگل امیدوار است ترکیب این سیستم با اندروید ۵ و Google Play for work بتواند سیستم عاملی ایده آل را برای سازمان ها به وجود آورد.

در مجموع باید گفت که این همکاری، یک معامله دو سر برد است. گوگل با امنیتی که بلک بری در اختیارش می گذارد می تواند سازمان های کلانی را به جمع مشتریان خود اضافه کند و از سوی دیگر بلک بری نیز با اتصال به دنیای اندروید، شریان جدیدی برای کسب درآمد پیدا خواهد کرد.

اما در نهایت برنده اصلی، سازمان ها خواهند بود. ترکیب امنیت بلک بری و قابلیت های متعدد اندروید، بی شک شرایط را به نحوی رقم می زند تا کارآیی افراد افزایش یابد و پیشرفتی چشمگیر در سازمان حاصل شود.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *