جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین امنیتی پاناسونیک

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری بحث امنیت داغ شده چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی که روز مره با آن برخورد داریم. یکی از بهترین روش های حفظ امنیت در مکان های سرپوشیده دوربین های امنیتی است. اینبار شرکت پاناسونیک دوربین امنیتی nubo  را ارائه کرده. در ادامه به بررسی این گجت امنیتی میپردازیم.

 

doorbine amniati

 

دوربین امنیتی nubo مجهز به فناوری ۴G است . و این توانایی را دارد  زمانی که اتصال وای فای ضعیف  است وظیفه خود را انجام داده ، تصاویر را به ثبت برساند و با توجه به قبلیت ۴G  آن ها را توسط اینترنت ارسال کند.سنسور حرکت سنج این دوربین  هر گونه حرکت را شناسایی کرده و بر اساس آن کلیپ های ۱۰ ، ۳۰، و یا ۶۰ ثانیه ای را به ثبت میرساند. نکته جالب اینجاست که اگر یک شخص ناخواسته و یا یک حیوان خانگی وارد محیط فیلم برداری این دوربین بشود در همان لحظه هشداری برای صاحب دوربین بر روی موبایلش ظاهر میشود.

دوربین امنیتی nubo از یک اسپیکر و میکروفون داخلی برخوردار و قادر است که یک ارتباط را بین شخصی که در خانه است و شخصی که کنترل دوربین را در دست دارد ایجاد کند. پاناسونیک برای قطعی های برق هم فکری کرده و این محصول میتواند به یک منبع برق خارجی متصل و به فیلم برداری مشغول شود. تصاویر به ثبت رسیده در فضای ابری ذخیره میشود و نیازی هم به نگرانی در خصوص امنیت آنها نیست . nubo توسط یک اپلیکیشن اندروید و ای او اس هم همراهی میشود.میتوانید توسط این اپ نوع فیلم برداری دوربین را تعیین کیند .

دوربین امنیتی nubo قیمتی برابر با ۱۴۹ دلار دارد . این محصول در سه ماهه نهایی سال ۲۰۱۵ روانه بازار میشود.

منبع : زوم تک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *