جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ستاره ی دریایی تکنولوژی جدید لنوو!

برخی مواقع پدر و مادر ها کودکان کوچک خود را بدون اینکه حواسشان باشد یا با این فکر که زود برمیگردند در داخل ماشین گذاشته و آن را زیر آفتاب سوزان پارک می کنند و زمانی که برمیگردند با یک صحنه دلخراش مواجه می شوند.این حادثه به علت اثر گلخانه ای که در داخل خودرو ایجاد می شود اتفاق می افتد که اغلب باعث مرگ ومیر و یا آسیب جدی سوختگی به کودک موجود در خودرو می شود.

 

setare daryayi

 

شاید تکنولوژی جدید ستاره ی دریایی لنوو که یک گجت بسیار مفید و کاربردی می باشد، یک راه حل مناسب برای جلوگیری از این تراژدی غم انگیز باشد. این ستاره دریایی مجهز به یک سنسور وزن-فعال می باشد که به صندلی کودک وصل می شود و از طریق بلوتوث با کوشی های iPhone  و   Android والدین جفت شده و برای خود یک “حصار جغرافیایی” ایجاد می کند.

این بدان معنی است که گوشی های هوشمند برای دریافت پیغام نباید از این شعاع حفاطتی فاصله بگیرند. زمانی که حرارت داخل خودرو به اندازه مشخصی رسید این ستاره هوشمند به  والدین کودک هشدار های لازم را ارسال می کند.اگر ستاره دریایی تا پنج دقیقه پاسخی از طرف والدین دریافت نکرد با شماره های اضطراری موجود در دفترچه تلفن خود تماس می گیرد.

امیدواریم با ورود این محصول به بازار های تجاری نجات بخش کودکان بسیاری باشد. امروزه تکنولوژی های هوشمند در جهان در جهت رفع مشکلات بشری بسیار مفید واقع شده است ، از این رو می توان گفت علم واقعا برای کمک به بشر مورد استفاده قرار میگیرد ، البته با ابن وجود ابزار های هوشمند دیگر مثل گوشی ها و تبلت های هوشمند هم بخش دیگری از تکنولوژی است که متاسفانه تنها برای تجارت شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع : ubergizmo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *