جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی از گجت های جدید شیائومی

شیائومی شرکتی است که با وجود عمر ۵ ساله اش، موفق شده خود را به سرآمد تولید تلفن های هوشمند در چین تبدیل کرده و از این نظر در جهان زبانزد شود. هرچند موفقیت اصلی شیائومی در بازار تلفن های همراه بدست آمده، اما این شرکت در ساخت انواع مختلفی از ابزارهای الکترونیکی دست دارد که از جمله آنها تلویزیون هوشمند، ترازوی هوشمند و ساندبار وایرلس بوده است. هر از گاهی شایعات حتی از تلاش شیائومی برای تولید محصولاتی همچون خودرو الکتریکی نیز حکایت دارند.

امروز اما شرکت یاد شده با برگزاری کنفرانسی خبری در چین تعدادی گجت هوشمند جدید به تولیدات خود افزود.

 

Bedside Lamp

 

شیائومی پیش از برگزاری این کنفرانس در مورد یکی از محصولات جدیدش یعنی تهویه کننده هوای هوشمند، اطلاعاتی را منتشر نمود. این دستگاه در رنگهای سبز، صوتی، آبی و سفید در قابل تهیه بوده و ظاهری همچون تهویه های عادی دارد، اما قابلیت هایی دارد که باعث شده هوشمند لقب گرفته و از بقیه نمونه ها متمایز گردد.

از جمله این قابلیت های این دستگاه ۴۹۹ دلاری اینست که اگر از دستبند هوشمند شیائومی یعنی Mi Band استفاده کنید، تهویه کننده هوا می تواند متوجه ورود و خروج شما به محل شده و بطور خودکار روشن یا خاموش شود، که البته این مورد از طریق تلفن هوشمند نیز قابل انجام است.

و اما بپردازیم به محصولات رونمایی شده ، از جمله روتر و آمپلی فایر Wi-Fi این شرکت. روتر شیائومی را می توان بدون نیاز به حضور فیزیکی از طریق تلفن هوشمند کنترل کرد. استفاده از این دستگاه به گفته سازنده، باعث بهبود ۱۰۰ درصدی کارکرد استانداردهای مخابراتی ۲G تا ۴G و افزایش ۳۰ درصدی سرعت در ۵G خواهد شد.

آمپلی فایر وایفای معرفی شده نیز قادر است سطح پوشش سیگنال را به سادگی و بدون نیاز به تنظیمات و ابزار اضافه تا ۲ برابر افزایش دهد. لازم به ذکر است قیمت روتر مورد بحث ۱۱۳ دلار و برای آمپلی فایر ۴۸۳ دلار در نظر گرفته شده است.

گجت هوشمند دیگری که در کنفرانس شیائومی معرفی شد نیز چراغ خوابی بود به نام Yeelight. این لامپ هوشمند توانایی ایجاد ۱۶ میلیون رنگ مختلف را داشته و با اتصال بلوتوث از طریق تلفن هوشمند قابل کنترل بوده و قیمت آن نیز ۴۰ دلار تعیین شده است.

نکته جالب در مورد این لامپ اینست که به gesture های حرکتی مجهز بوده و می توان برای مثال رنگ آن را از طریق کشیدن دست روی آن تغییر داد. در ادامه می توانید تصاویر محصولات جدید معرفی شده توسط شیائومی را مشاهده بفرمایید.

 

Xiaomi2Xiaomi5

Xiaomi4

Xiaomi3

 

منبع : androidheadlines

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *