جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خوشبویی در تمام روز با دئودرانت هوشمند

تکنولوژی هر روز به جنبه های جدیدی از زندگی ما وارد می شود و این بار به توجه بیشتر به پاکیزگی و بهداشت نگاه کرده است. بر همین اساس یک استارت آپ با ایده ای جذاب سعی کرده به زمان و میزان مصرف دئودورانت شکل تازه ای ببخشد. طوری که در صورت عملی شدن این ایده و استفاده از محصول آن می توانید همیشه خوشبو باشید و با این وجود به میزان مورد نیاز از دئودورانت مصرف کنید.

خوشبویی در تمام روز با دئودرانت هوشمند

محصولاتی که این استارت آپ قرار است ساخته و به بازار ارائه کند در واقع هوشمند هستند. این محصول با اپلیکیشنی اختصاصی ای که روی موبایل شما نصب می شود در ارتباط است. اپلیکیشن، میزان فعالیت فیزیکی شما را اندازه گیری می کند و با افزایش فعالیت فیزیکی مسلما تعریق بیشتر شده و نیاز به دئودورانت بیشتر می شود. با کمک اپلیکیشن، گجت مربوطه از این مساله باخبر شده و LED ای که به همین منظور در پایین قاب آن تعبیه شده روشن می شود تا به شما یادآوری کند: ‘وقت استفاده از دئودورانت رسیده است.’

پس از آن، با کمک کلیدی که روی این دستگاه قرار دارد به میزان نیاز از ماده خوشبوکننده از آن خارج شده و می توانید مطمئن باشید که میزان مورد نظر برای بازگردانی بوی خوش به پوست شما کافی ست.

خوشبویی در تمام روز با دئودرانت هوشمند2

این دستگاه در واقع ابزاری برای تنظیم میزان خروج ماده خوشبوکننده و البته اتصال به تلفن است. بدین ترتیب در نهایت با خرید این پایه یا قاب برای دئودورانت خود، آن را هوشمند کرده و مصرف آن را نیز کنترل شده و با بیشترین بازدهی ادامه می دهید.

خوشبویی در تمام روز با دئودرانت هوشمند3

این ایده برای آغاز به کار به ۵۵ هزار دلار سرمایه اولیه نیاز دارد که تا این لحظه توانسته با کمک سایت کیک‌ستارتر نزدیک به بیست هزار دلار از این مبلغ را از سرمایه گذاران عمومی جذب کند.

خوشبویی در تمام روز با دئودرانت هوشمند4

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *