جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه آزمایشی SharePoint Server 2016

نرم‌افزار SharePoint Server 2016 در فصل دوم سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد. اما شرکت مایکروسافت از کنفرانس هفته گذشته Ignite استفاده کرد تا جوانب بیشتری از این محصول را نشان دهد.

 نسخه آزمایشی SharePoint Server 2016

مایکروسافت طی این کنفرانس نشان داد که محصول جدید تا چه اندازه می‌تواند به نیازهای کاربران سازمانی پاسخ دهد و آنها را ترغیب کند تا ظرف چند ماه آینده فعالیت‌های خود را از نسخه قدیمی به نسخه جدید انتقال دهند.

 نسخه آزمایشی SharePoint Server 2016

به گفته مایکروسافت نخستین نسخه آزمایشی از SharePoint Server 2016 تابستان امسال به صورت عمومی عرضه می‌شود و سپس در فصل چهارم سال جاری میلادی یک نسخه بتای کامل از این محصول به دست کاربران سازمانی می‌رسد.

این طور که مدیران مایکروسافت در کنفرانس اخیر خود توضیح دادند، ‌محصول یاد شده مبتنی بر سرویس SharePoint Online ساخته شده است و بخش دیگر آن شامل قابلیت‌های Office 365 می‌شود و مایکروسافت آن را در قالب ابزار یکپارچه به دست سازمان‌ها می‌رساند.

هسته مرکزی دو سرویس یاد شده که در مجموع محصول جدید مایکروسافت را تشکیل می‌دهند SharePoint Server 2013 است.

 نسخه آزمایشی SharePoint Server 2016

بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که SharePoint Server 2016 مانند نسخه قبلی خود بر مدیریت فایل‌ها، استفاده آسان از محتوا و مدیریت بهتر پورتال‌ها و سایت‌ها تاکید دارد.

این محصول که مبتنی بر سیستم‌های عامل Windows Server 2016 R2 یا Windows Server 2016 مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از خدمات پردازش ابری را برای کاربران سازمانی آسان می‌کند.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *