جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تبدیل اپل‌ واچ به ماشین‌ حساب کاسیو

آیا ساعت هوشمند اپل واچ واقعا می‌تواند کارایی ماشین حساب‌های حرفه‌ای و دوست داشتنی کاسیو را بازسازی کند؟ خیر. اما زمانی که شما بخواهید اساس کار چنین ماشین حسابی را داشته باشید، احتمالا پاسخ به سوال یاد شده مثبت است.

 

apple watch

 

Geek Watch نام اپلیکیشنی است که برای آیفون و آی‌پد ساخته شده و البته حالا هم برای ساعت هوشمند اپل واچ در دسترس است و قابلیت این را به شما می‌دهد تا گجت چند صد دلاری خود را تبدیل به ماشین حسابی ۲۰ دلاری از دهه ۸۰ میلادی سازید.

اپلیکیشن یاد شده فقط یک ماشین‌ حساب برای ساعت هوشمند نیست و در واقع شامل صدها ترکیب رنگی مختلف بوده که می‌توانید از همه آن‌ها به دلخواه بهره ببرید. یعنی با توجه به رنگ دسته و نوع اپل واچ خود، می‌توانید صفحه نمایش آن را در اپلیکیشن مورد بحث طوری تغییر رنگ دهید که شبیه به ماشین حساب به‌نظر بیاید و حالت یک‌پارچه داشته باشد.

البته Geek Watch رایگان نیست و برای خریدش باید یک دلار بپردازید، اما داشتن آن، همانند این است که ۷ ماشین‌ حساب ساعتی در رنگ‌های مختلف خریداری کرده‌اید که می‌توانید در هر روز از هفته از یکی استفاده کنید. حالا آیا به‌نظر شما چنین اپلیکیشنی ارزش هزینه‌ای یک دلاری را دارد؟

منبع : tnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *