جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای کاهش وزن

گجت‌های لاغری یکی از تکنولوژی‌های جدیدی هستند که به تازگی به کمک افرادی آمده‌اند که اضافه وزن داشته و به دنبال راه حلی برای کاهش وزن و لاغری هستند.

 

gadget baraye kaheshe vazn

 

به گزارش مهر، شاید اغراق نباشد که بگوییم افراد بسیاری در آرزوی لاغر شدن و همینطور کاهش وزن به سر می برند. اکنون مخترعان موفق به ساخت گجت متفاوتی شده اند که می تواند باعث لاغری شود. این گجت کم حجم و سبک بوده و در حالی که در درون سوراخ گوش قرار می گیرد به اسمارت فون یا تبلت ها متصل می شود و اطلاعات و آنالیزهای خود را بر روی اسمارت فون  ها نمایش می دهد.

این گجت لاغری به آنالیز عادات و رفتارهای غذایی هنگام جویدن می پردازد. با کمک این گجت لاغری می توان عادات رفتاری و غذایی را به سادگی اصلاح کرد و این گجت همانند یک آلارم هشداری است که دائما در گوش شخص به صدا در می آید تا او را از شیوه ناصحیح جویدن غذا آگاه کند.

محققان معتقدند خوب جویدن غذا به عنوان اولین راه حل در مسیر لاغری محسوب می شود. زمانی که در حال مصرف غذا هستید بین 5 تا 30 دقیقه طول می کشد تا مرکز کنترل سیری و گرسنگی مغز فرمان مربوطه را صادر کند. زمانی که لقمه های غذایی در مدت زمانی بیشتری جویده شوند، احساس سیری به مغز فرمان خواهد داد و در حالی که هنوز نیمی از معده خالی است، شخص احساس سیری می کند.

علاوه بر این جویدن مناسب غذا می تواند باعث جذب بهتر، حفاظت از دندان ها، صرف انرژی کمتر برای هضم غذا و همینطور هضم مناسب تر غذا شود به همین دلیل این گجت نه تنها برای افرادی که اضافه وزن دارند بلکه برای اشخاصی که عادات غذایی صحیحی ندارند نیز توصیه می شود تا بتوانند رفتارهای ناصحیح غذایی خود را اصلاح کنند.

منبع : مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *