جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اختراعات شگفت انگیز برای زندگی امن و سالم

خیلی وقتا پیش اومده که دسته کلیدمون رو گم کردیم و ساعت ها توی خونه یا سر کار دنبالش گشتیم؛ خیلی وقتا شده که وقتی به مسافرت میریم نگران این هستیم که که نکنه دزد در خونه رو باز کنه و دار و ندارمون رو ببره یا خیلی وقتا پیش میاد که توی استخریم و گوشی همراهمون توی کمده و ما تماس و پیام های فوری رو از دست میدیدم، یا اینکه به بنا به هر دلیلی میخواید متوجه بشید زمانی که خودتون منزل نیستید توی منزلتون چه افرادی رفت و آمد کرده اند. خب اینا مشکلات ریزی و درشتیه که وقتی روی هم جمع میشه میتونه روزتون یا حتی زندگیتون رو خراب کنه و خسارت‌های جبران ناپذیری بزنه.

اختراعات شگفت انگیز برای زندگی امن و سالم

 

اما ما در این پست میخوایم اختراعاتی رو معرفی کنیم که علاوه برحل این نوع مشکلات، ارزون و شاید باورتون نشه در همین ایران خودمون دردسترس هم هست.

1-دزدگیری که به شما اس ام اس میزند!

شاید مشابه این محصول رو توی مغازه ها دیده باشید ولی «دور‌آلارم» یه فرق اساسی با گجت های مشابه اش داره؛ اونم اینه که از باز یا بسته شدن در منزل خودتون میتونین از طریق تماس یا اس ام اسی که دستگاه به موبایل شما میزنه آگاه بشین.

عجیب تر اونه که  اگه وقتی خونه نیستید و در خونه تون باز و بسته بشه یا یه حتی اگه کوچکترین صدایی بیاد اگه میتونید از طریق اس ام اس به شما اطلاع میده که کسی وارد خانه تان شده و حتی با تماسی که توسط سیمکارت داخل دستگاه با شما گرفته میشه صدایی که داره توی محیط خانه پخش میشه رو بشنوید.

این دستگاه اما فقط منحصر به خانه ها نیست میتونید اون رو روی اتوموبیل یا موتور و کلا وسیله نقلیه تون هم نصب کنید و از امکان شگفت انگیز دیگه این دستگاه یعنی ردیابی و اطلاع موقعیت جغرافیایی بهره‌مند بشین. جالبه که بدونید نصب این دستگاه اونقدر ساده و آسونه و حجمش انقدر کوچیکه که خودتون به راحتی میتونید نصبش رو انجام بدین.

گجت1

2-دزدگیری که به صدای دزدها حساس است!
این دستگاه که اندازه یه قوطی کبریته و کمتر از یک دقیقه بدون هیچ پیچیدگی ای نصب میشه اگه خونه نباشید و توی منزل صدایی بالاتر از 60 دسی بل (صدای یک مکالمه عادی) بیاد سریع دوهزاریش میوفته که یه غریبه ای تو خونه است، با همون سیستم اس ام اس و تماس به شما سریع پیغام میده تا بتونین جلوی سرقت رو بگیرید. و در این بین با فیلمبرداری و ضبط صدا از آقا دزده یا خانم دزده اطلاعات جمع آوری میکنه !

گجت2

3-دزدگیری که به دمای بدن دزدها حساس است!
توجه خانم هایی که به شوهرانشون اعتماد ندارند رو به گجت «آلارمسیستم اف.کی» جلب میکنم ! حتما توی این فیلمای جنگی هالیوودی دیدن که دوربین های حساس به دمای بدن آدم چجوری اند ، این دستگاه همچون کارائی ای داره ، یعنی توی شعاع 10متری عملکردیش وقتی از حالت عادی و پس زمینه اش دمای متفاوتی رو ببینه سریع متوجه میشه که شخصی که نباید توی خونه راه پیدا میکرد کرده و اولا به شما از طریق تماس و اس ام اس اطلاع میده و در ثانی صدای محیط رو ضبط میکنه و با دوربینی که توش تعبیه شده از محیط فیلمبرداری و عکسبرداری میکنه و اگه سیمکارتی که توی دستگاه گذاشتید ام ام اس داشته باشه میتونه براتون اون صدا و فیلم و تصاویر رو بفرسته !

گجت4

 

گجت3

4-دستبندی که به فکر سلامت شماست!
Cyband از اون دستبندهاییه که اصطلاحا بهشون اسپورت گجتز گفته میشه ، وقتی این دست بند رو دست کنید و شروع به ورزش و فعالیت بدنی میکنید با تجزیه تحلیلی که روی میزان نبض و گرمای بدن و هزار تا فاکتور دیگه میکنه به شما میزان کالری مصرف شده تون رو اطلاع میده. همینطور وقتی خواب هستید کیفیت خوابتون رو میسنجه و بهتون میگه چقدر خوابیدید و چقدر از خوابتون عمیق و مفید بوده. میتونین تنظیمش کنید که صبح ها هم بیدارتون کنه اونم نه با جیغ و ژیر ، با یه ویبره ملایمی روی دستتون که خواب زده هم نشید ! جدای از عملکردش ظاهر شیک و جذابی داره و تا 200 ساعت هم میتونه شارژ نگه داره ؛ شگفتی بزرگترش اینکه تا عمق 50 متری آب هم دووم میاره

گجت5

 

گجت6

 

گجت7

5- دستبندی برای گوشی‌هایی که راحت از جیب در نمی آیند!
گوشیتون توی جیبتونه و هندزفیری هم توی گوشتون . یا میخواین آهنگتون رو عوض کنید یا میخواین اس ام اسی که اومده رو بخونید یا تلفتون رو جواب بدین ولی اصلا نمیخواین و یا نمیتونین که گوشی رو از جیبتون در بیارین ! با گجت «اسمارت‌بند» شما علاوه بر تمامی امکاناتی که دستنبد «سی بند» داره ، یه دستبندی دستتونه که میتونید با اون به وسیله ی بلوتوث نسل چهارمی که داره به گوشی همراهتون وصل میشید و بدون نیاز به ارتباط مستقیم با گوشیتون خیلی راحت و بی دردسر کارای عادیتون رو انجام بدین. برای این کار گوشیتون باید یا سیستم عامل آندروید داشته باشه یا آی او اس

گجت8

 

گجت9

6-با این کاشی هرگز گم نمیشوید!
برای یه کسی مثل من که یک چهارم عمر مفیدش به پیدا کرد سوئیچ ماشین و در خونه میگذره این دستگاه عالیه؛ کافیه این کاشی با مزه و زیبا رو به دسته جا سوئیچی تون یا هر وسیله ای دیگه اضافه کنید. بعد از اون روی تلفن همراهتون میتونید با یه اپلیکیشن ساده موقعیت کاشی رو ببینید و اگه یه روزی گم شد سریع پیداش کنید؛ با‌مزه‌گی این دستگاه اینکه که اگه یه روز گوشیتون گم شد و کاشی همراهتون بود میتونید از طریق کاشی هم جای گوشیتون رو پیدا کنید! واقعا با این وسیله گم و گور کردن وسایل کار خیلی سختی میشه!
یه نکته هم برای کسایی که عشق سلفی و استفاده از مونوپاد هستن ، با اتصال بلوتوثی این کاشی به گوشیتون میتونید دکمه شاتر رو فشار بدین و اینستاگرامتون رو عکس بارون کنین !

گجت10

 

گجت11

7- گیره ای که گم شده ها را پیدا میکند !
امیدوارم هیچ وقت براتون اتفاق نیوفته ولی شاید توی پارک ها یا بازار و خیابون بچه های کوچولوئی رو دیدن که گم شدن و یا پدر مادرایی که هراسون دنبال بچه شون میگردن؛ «آی‌تگ» یه گجتیه که شبیه یه گیره با یه فرم جالبه که میشه توی جیب کودک یا به لباسش آویخت تا اگه توی خیابون و بازار و اینا گم شد سریع ردیابیش کرد و از یه اتفاق تلخ خدای نکرده جلوگیری کرد.
جدای از این کاربرد چون امکان ضبط صدا هم داره میتونین سر کلاس درس و دانشگاه صدای استاد رو ضبط کنین باهاش و بعدا اگه صلاح دونستید به اون گوش بدین ، چون ما میدونیم سر کلاس بهترین جا برای خوابیدنه !

گجت12

 

گجت13

8- قفلی که اگر دست نامحرم بهش بخوره جیغ میکشه!
ظاهرش شبیه قفل های معمولیه که به در همه انباری ها و درها و زنجیر‌هایی که باهاش موتور و ماشین رو قفل میکنن میبینیم ولی نکته عجیبش اینه که وقتی یه نفر سعی کنه که قفله رو با وسیله ای به غیر از کلیدش باز کنه دستگاه با سیستم امنیتی و هوشمندی ای که داره سریع متوجه میشه و شروع میکنه به جیغ و آژیر کشیدن و اگه حتی با چیزی مثل پتک هم روی قفل بکوبید آژیر کشیدن ادامه میده تا شما یا پلیس برسه و اقا دزده روونه زندون کنید.

گجت14

منبع:لاپلاس

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *