جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای لاغر شدن

در حال دویدن در یک پارک هستید که ناگهان صدایی را می شنوید: “سرعت خود را کاهش داده و به آرامی بایستید و کمی نوشیدنی قند دار بنوشید.” این صدایی که دستور توقف می دهد، پزشکی است که در یک تکنولوژی پوشیدنی ظهور پیدا کرده است.
laaghar shodan

 به گزارش خبرگزاری مهر، در بسیاری از مواقع برای لاغر شدن و  به انجام کارهایی پرداخته می شود که حتی فکر نمی کنیم ضرری داشته باشند، چه برسد به اینکه به بدن آسیب برسانند.

مخترعان فنلاندی موفق به طراحی لباس متفاوتی شده اند که با پوشیدن آن تمام علائم حیاتی شخص در هر لحظه به صفحه اسمارت فون ارسال می شود تا کاهش وزن شخص بتواند سلامت جسمی خود را روی صفحه تلفن همراه داشته باشد و با کوچکترین نوسانی از تغییرات سلامتی خود آگاه شود.

این تکنولوژی پوشیدنی Techno Wearable علاوه بر اشخاصی که رژیم های لاغری دارند، برای ورزشکاران نیز مفید است زیرا با این تکنولوژی می توانند تمام علائم حیاتی از جمله ضربان قلب، نبض، دمای بدن، عملکردهای داخلی بدن و غیره را تحت کنترل داشته باشند و اگر یکی از علائم حیاتی بدن مختل شود، نرم افزاری که روی اسمارت فون نصب شده، شخص را از نوسانات و تغییرات آگاه کرده و بهترین راه حل برای برگشتن به شرایط نرمال را پیشنهاد می کند.

از این دستگاه به عنوان جدیدترین و همینطور پیشرفته ترین گجت لاغری یاد می شود که می تواند علاوه بر اینکه تمام علائم حیاتی را به شخص نشان می دهد، وی را برای دست یافتن به وزن مناسب نیز یاری کند. برای مثال، در زمانی که در حال گرم کردن بدن خود قبل از فعالیت های ورزشی هستید، این تکنولوژی به شما اعلام خواهد کرد که آیا بدن شما آمادگی لازم برای آغاز ورزش سنگین را پیدا کرده یا باید همچنان به گرم کردن بدن خود ادامه دهید.

منبع : عصر تکنولوژی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *