جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

بیمه های اجتماعی پرکاربردترین نواع بیمه در کشورهاست که یکی از فاکتورهای حمایتی برای شهروندان به حساب می آید و باید تمامی اعضای جامعه را تحت پوشش قرار بدهد.

افرادی که تحت حمایت این بیمه ها قرار می گیرند، خود یا یکی از اعضای خانوادشان شاغل هستند. این اعضا به دو دسته بیمه شونده و تحت تکفل دسته بندی می شوند. در کشور ما نیز بیمه های اجتماعی از سال ها قبل فعال بوده که معروف ترین آنها تامین اجتماعی و خدمات درمانی هستند.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

 

بیمه تامین اجتماعی یکی از ملزومات قانون کار است و به همین علت تعداد زیادی از ایرانیان را در بر می گیرد. سوابق این بیمه برای افراد شاغل بسیار مهم و حیاتی است زیرا زمان، میزان سنوات و حقوق دریافتی در بازنشستگی هر فرد را مشخص می کند.در این مطلب راهکار الکترونیک دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی معرفی می شود.

با ورود به این صفحه اینترنتی، فرم ورود (login) را مشاهده می کنید. در این فرم باید سه فیلد کد ملی، شماره بیمه و کلمه عبور را وارد نمایید.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی2

دقت داشته باشید که اگر برای اولین بار وارد این سامانه می شوید، کلمه عبور شما همان شماره سریال شناسنامه است. (عددی که در شناسنامه قرمز نوشته شده و در کنارش شماره سری قرار دارد)

پس از وارد کردن سه فیلد مورد نظر و کد امنیتی (کپچا) وارد صفحه زیر می شوید.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی3

برای مشاهده سوابق و ریز دستمزد خود از سال ۱۳۸۶ به بعد بر روی تب مربوطه کلیک کنید تا این سوابق با جزئیات به صورت زیر نمایش داده شود.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی4

گر تب زیرین یعنی مشاهده گزارش وصعیت کلیه سوابق خود را بزنید جدولی به شما نمایش داده می شود که در آن میزان دستمزد اعلام شده به بیمه ذکر نگردیده است.

 

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی5

همانطور که در کادر قرمز تصویر بالا می بینید، می توانید با دکمه های حرکتی تعبیه شده به دیگر صفحات سابقه بیمه خود مراجعه نمایید.

منبع:دیجیانو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

یک پاسخ به “مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی”

  1. میلاد گفت:

    سابقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *