جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازی های دونفره !DUAL

عده ای معتقدند که تکنولوژی، باعث دور شدن آدم ها از هم می شود. شاید این حرف تا حد زیادی درست باشد، اما به هیچ وجه به معنای آن نیست که نتوانیم از امکانات عصر تکنولوژی در راستای نزدیک شدن به یکدیگر استفاده کنیم.

ما در دیجیاتو با سربالا نشان دادیم که استفاده از ابزارهای دنیای تکنولوژی، نه تنها آدم ها را از هم دور نمی کند بلکه می تواند بهانه ای برای تشکیل جمع های دوستانه و خانوادگی هم باشد.

!DUAL هم از این قائده مستثنی نیست؛ یک بازی جذاب دو نفره که در آن باید رخ در رخ یکدیگر بایستید و با هم به بازی بپردازید.

 بازی های دونفره DUAL

مکانیزم بازی !DUAL به شدت جذاب و نوآورانه است. یک دقیقه که آن را با دوستانتان بازی کنید، عاشقش می شوید و اصلا دوست ندارید که از بازی بیرون بیایید. !DUAL یک بازی دو نفره است که برای انجام آن، به دو گجت احتیاج دارید و برای بازی باید رو در روی هم بایستید.

 بازی های دونفره DUAL1

روند بازی بدین صورت است که شما و رقیبتان در حالی که روبروی هم ایستاده اید، یک سفینه را برای خود انتخاب کرده و از طریق وای فای یا بلوتوث، به دستگاه یکدیگر متصل می شوید.

پس از ورود به بازی، حالا باید تلاش کنید که با گرا گرفتن از صفحه موبایل فرد روبرو، سفینه او را با تیراندازی منفجر کنید.

سفینه ها در بازی با کمک حسگر ژیروسکوپ و جهت دادن به موبایل کنترل می شوند و اشاره روی صفحه، باعث شلیک تیر به طرف مقابل خواهد شد.

همانطور که متوجه شدید، !DUAL استیج مبارزه را بین دو صفحه نمایش به اشتراک می گذارد؛ مکانیزمی بسیار خلاقانه که در کمتر بازی مشابهی دیده ایم. در تستی که انجام شد، هماهنگی فوق العاده ای را بین دو دستگاه در !DUAL مشاهده کردیم و اصلا با هیچ گونه باگ یا تأخیر در بازی مواجه نشدیم.

به غیر از مبارزات رخ در رخ،  !DUAL یک مود Deffend هم دارد که در آن باید دو موبایل را به هم بچسبانید و با کمک یارتان، از مرکز صفحه در برابر دشمنان دفاع کنید.

!DUAL را می توانید به رایگان دانلود کرده و از بازی مقابل رقبایتان در آن لذت ببرید.

 بازی های دونفره DUAL2

 

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *