جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


این آینه از شما عکس سلفی میگیرد

این روزها که بازار عکس گرفتن از خود با استفاده از تلفن هوشمند (سلفی) پر رونق شده است، مبتکران آینه ای عرضه کرده اند که کیفیت عکسبرداری از خود را بهبود می بخشد.  این آینه به گونه ای طراحی شده است که وقتی جلوی آن ایستاده و لبخند می زنید از شما عکس می گیرد.

این آینه از شما عکس سلفی میگیرد

یک شرکت دیجیتالی آمریکایی به نام iStrategyLabs این آینه نوآورانه را ساخته است. آنها این آینه را به عنوان سرگرمی و راه آسانی برای عکسبرداری از خود ارائه کرده اند. به طور معمول وقتی کسی می خواهد از خودش عکس بگیرد باید دستش را دور از بدن نگه دارد اما با این آینه می توان با خیال راحت ژست گرفت و لبخند زد.

این آینه از شما عکس سلفی میگیرد2

آنها پشت یک آینه معمولی، یک وب کم و لامپ های LED تعبیه کرده و از نرم افزارهای تشخیص چهره برای تشخیص لبخند فرد استفاده کرده اند. وقتی فرد جلوی آینه می ایستد لامپ های LED روشن شده و پس از گرفتن عکس، نرم افزار به کار رفته در آینه، تصویر را به تلفن همراه فرد ارسال می کند. مبتکران این آینه می گویند می توان از آن در هر محیطی استفاده کرد.

این آینه از شما عکس سلفی میگیرد3

 

در این آینه حسگرهایی نصب شده که آماده بودن فرد برای عکس گرفتن را با رصد لبخند او تشخیص می دهد. در حال حاضر این شرکت برنامه ای برای تجاری سازی این آینه ندارد اما ممکن است در آینده به تولید آن اقدام کند.

این آینه از شما عکس سلفی میگیرد4

منبع: مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *