جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدست مخصوص گیمینگ

برای یک گیمر حرفه ای ابزار بازی پیشرفته حرف اول را می زند و یکی از مهمترین ابزار ها برای یک بازی کن حرفه ای هدست است.

anlciCwpapu26Us6

هدست چند منظوره Strix 2.0  یک ابزار استریو با قابلیت سازگاری با انواع کامپیوتر، سیستم مک، کنسول PlayStation 4، تلفن های هوشمند و تبلت ها می باشد. Strix 2.0 از درایورهای ۶۰ میلیمتری بزرگی ساخته شده است که از کیفیت صدای تاثیر گذاری برخوردار هستند. این هدست به همراه دو میکروفون پرقدرت ارائه شده است که به راحتی از بدنه هدست جدا می شوند و امکان گفتگوی با کیفیت صدای بالا و طبیعی را فراهم می نماید.

Strix 2.0 را می توانید به راحتی جابجا کنید و حتی در سفر نیز با خود به همراه داشته باشید زیرا طراحی آن به صورتی است که به راحتی خم شده و قابل تغییر حالت به صورت افقی و مسطح است و بنابراین گیمرها می توانند آن را در مسابقات و سفر بدون نگرانی از آسیب دیدگی به همراه داشته باشند.

Strix که برگرفته از کلمه‌ی جغد در فرهنگ روم و یونان باستان است به عنوان برند جدید محصولات ایسوس در سری تجهیزات گیمینگ برگزیده شده است. Strix به معنای شنوایی تمام‌عیار،  تیزبینی فوق‌العاده و توانایی بالا در کشف و شناسایی محیط است و به بازیکن این امکان را می‌دهد کوچکترین و ضعیف‌ترین حرکات محیطی را تشخیص داده و در برابر آن‌ها واکنش مناسب را نشان دهد. Strix یعنی زنده ماندن در لبه‌ی باریک محدودیت‌ها. Strix در خون گیمرها جاری است همانگونه که در خون ما است.

درایورهای نئودیمیوم- مگنت ۶۰ میلی متری

درایورهای ۶۰ میلی متری بزرگ ایسوس کیفیت صدای بی نظیری را فراهم می کنند که گیمرها می توانند موقعیت دقیق، فرکانس های مختلف و عمق صدا را به خوبی تشخیص دهند. Strix 2.0 تجربه بسیار متفاوتی را در کنار هوشیاری و دقت بالا برای گیمرها به ارمغان می آورد که می توانند صدای پا، جهت شلیک گلوله ها و سایر جزئیات محیط را تشخیص دهند تا در یک فضای رقابتی برتری خود را نسبت به رقبایشان در بازی به نمایش بگذارند.

این هدست از سیستم باس قدرتمندی برخوردار است که به خوبی صدای انفجارهای مهیب و سایر تکنیکهای صوتی را به صورت حقیقی به گوش گیمر می رساند. Strix 2.0 فضای صوتی گسترده ای را تدارک میبیند و اصوات متوسط و بلند را با کیفیت کریستالی باز سازی و میزان نویز را به حداقل می رساند.

انعطاف پذیری بالا

هدست Strix 2.0 به صورتی طراحی شده است که بتواند با انواع کامپیوتر، سیستم مک، کنسول PlayStation 4 و همچنین تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز به سهولت و سادگی کار کند. این هدست ایسوس به همراه یک آداپتور Y شکل و یک کابل ۱٫۵ متری با پورت های مجزا برای هدفون و میکروفون ارائه شده است که با کامپیوترهای ویندوزی و مک سازگاری داشته باشد. به علاوه کانکتور ۳٫۵ میلیمتری این هدست به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند هدست Strix 2.0 را به راحتی به تلفن هوشمند، تبلت و یا کنسول بازی PlayStation 4 متصل کنند.

طراحی زیبا و قابلیت حمل آسان با دو میکروفون

هدست Strix 2.0 طراحی ویژه ای با دو میکروفون دارد که از انعطاف پذیری بالایی برای استفاده در منزل و یا سفر برخوردار است. میکروفون جداشونده برای برقراری ارتباط و گفتگو با هم تیمی ها بسیار مناسب است و کیفیت بالایی دارد. این میکروفون به راحتی از هدست جدا می شود و درصد شکستگی آن را از بین می برد.

Strix 2.0 به صورتی طراحی شده است که گوشی های آن به راحتی قابل خم شدن و چرخش هستند و درون کیف قرار می گیرند و برای گیمرهایی که مدام برای مسابقات مختلف در سفر هستند بسیار مناسب خواهد بود.

منبع: دیجی نویس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *