جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نحوه به اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی هوشمند

عملا تمام گوشی های هوشمند می توانند اتصال داده خود را با دیگر دستگاه ها به اشتراک بگذراند. این اتفاق می تواند از طریق وای فای، کابل یو اس بی و یا بلوتوث صورت گیرد. شما باید قادر باشید که اتصال داده گوشی هوشمند خود را کنترل کنید که این شامل iOS، گوشی های اندروید، ویندوز فون، بلک بری، فایرفاکس، و تقریبا هر پلتفرم دیگری می شود.

نحوه به اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی هوشمند

ملاحظات مربوط به عمر باتری

اتصال اینترنت در گوشی های هوشمند سرعت تخلیه عمر باتری را افزایش می دهد که نوع رایج این مسئله وای فای است و البته فرقی نمی کند که تلفن همراه شما به وای فای متصل باشد یا آن را به وای فای برای لب تاپ، تبلت و دیگر دستگاه های خود تبدیل کنید.

حال برای این که عمر باتری کم تر کاهش باید می توانید گوشی هوشمند خود را به یک منبع پاور یا شارژ قابل حمل متصل کنید و همچنین می توانید که از منبع تغذیه لب تاپ برای دستگاه خود استفاده کنید.

مطمئن باشید زمانی که portable hotspot غیر فعال باشد باتری به اندازه گفته شده خلیه نمی شود و به یاد داشته باشید که با این حرکات بسیار سریع تر باتری شما کاهش خواد یافت.

نحوه به اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی هوشمند2

وای فای، یو اس بی و اتصال اینترنت از طریق بلوتوث

راه های مختلفی برای به اشتراک گذاری اینترنت تلفن همراه وجود دارد که روش رایج آن برقرای اتصال از طریق وای فای است علاوه بر این می توانید این اتصال را از طریق کابل یو اس بی و یابلوتوث انجام دهید.

وای فای: هنگامی که شما از این ویژگی استفاده می کنید تلفن همراه شما یک شبکه محلی وای فای ایجاد می کند و شما می توانید دستگاه های خود را همانند یک شبکه معمولی به آن متصل کنید و تلفن همراه شما اتصال اینترنت را به اشتراک می گذارد. همچنین می توانید که رمز عبور و دستگاه های متصل به تلفن همراه خود را مدیریت و پیکر بندی کنید. شما می توانید سرعت بالایی را حتی با اتصال چند دستگاه دریافت کنید.

کابل یو اس بی: گوشی های هوشمند قابلیت به اشتراک گذاری اینترنت را از طریق کابل یو اس بی فراهم می کنند. آن ها اتصال به لب تاپ و حتی کامپیوترهای رومیزی را نیز ارائه می دهند. این روش سریع تر از وای فای عمل می کند و همچنین به طور مستقیم از برق لب تاپ برای تغذیه گوشی استفاده خواهد شد. پس شم ا می توانید که بدون وای فای و با اتصال یو اس بی اینترنت یک دستگاه را تامین کنید چراکه گوشی های هوشمند دارای یک پورت هستند.

بلوتوث: شما همچنین می توانید که اتصال داده گوشی هوشمند خود را از طریق امواج بلوتوث به اشتراک بگذارید که این به عناون یک شبکه شخصی بلوتوث یا PAN عمل می کند.این روش مقداری کند تر از وای فای عمل می کند و روند جفت شدن دستگاه ها با بلوتوث کمی پیچیده تر و روش آن طولانی تر از وای فای است. روشن ماندن بلوتوث عمر باتری را به سرعت کاهش می دهد پس این روش چندان جالب نیست.

نحوه به اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی هوشمند2

نحوه به اشتراک گذاشتن

اتصال به اینترنت باید فعال باشید یعنی قبل از به اشترامک گذاشتن اینترنت باید اتصال داده شما فعال باشد. به عنوان مثال در آیفون در صفحه تنظیمات باید به Personal Hotspot و در دستگاه های اندرویدی باید منوی Tethering & portable hotspot را در صفحه تنظیمات پیدا کنید که البته به نسخه اندروید شما بستگی دارد و باید اندروید ۴٫۲٫۲ به بالا را داشته باشید. پس از انتخاب منوی گفته شده می توانید یکی از رویش های بلوتوث وای فای و یا کابل یو اس بی را انتخاب کرده و به راحتی متصل شوید که این امر در دستگاه های اندرویدی بسیار ساده تر است. نظر شما درباره این آموزش چیست؟

منبع: howtogeek

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *