جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مدیریت کامل روی باتری با Battery HD

باتری‌ها از معدود مواردی هستند که بر خلاف تکنولوژی‌هایی که به سرعت در حال پیشرفت هستند، روند تکامل آهسته‌ای دارند. از قدیمی‌ترین گوشی‌ها تا جدیدترین آن‌ها، از مشکل کافی نبودن عمر باتری رنج می‌برند

مدیریت کامل روی باتری با Battery HD

گوشی‌های موبایل هر چه حرفه‎ای‎تر می‌شوند، صفحه‌ی آن‌ها بزرگتر می‌شود یا سخت‎افزار آن‌ها به سمت رقم‌های بالاتر می‌رود، به همان ترتیب مصرف باتری آن نیز بالا خواهد رفت و مشکلی که امروزه با آن مواجه هستیم پیشرفت نجومی امکانات گوشی‌های موبایل، بدون توجه به پیشرفت بسیار آهسته‌ی ظرفیت باتری‌ها است که همین کمبود نیروی باتری برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی‌ها، باعث به وجود آمدن اپلیکیشن‌های مدیریت باتری شده است که به شما در صرفه‎جویی و همچنین استفاده‌ی بهینه از باتری موبایل کمک می‌کند.

مدیریت کامل روی باتری با Battery HD

Battery HD یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است که علاوه بر امکان کالیبره کردن باتری موبایل خود که کارکرد آن را بسیار بهینه‎تر می‌کند، زمان قابل استفاده از گوشی موبایلتان را نیز به شما نشان می‌دهد. همان‎طور که می‌دانید مصرف باتری هر عمل در گوشی‌ها، با دیگر عمل‌ها متفاوت است و این میزان مصرف به المان‌هایی که آن عمل در گوشی به کار می‌گیرد بستگی خواهد داشت. برای مثال شما با یک باتری 20درصدی، شاید قادر به تنها 1 ساعت مکالمه باشید، اما با همین میزان شارژ می‌توانید تا چندین ساعت به موسیقی گوش دهید. Battery HD اکثر کارکرد‌های رایج گوشی‌های موبایل مانند گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، بازی کردن، وب‎گردی، مکالمه و… را تحت بررسی خود درآورده و به شما خواهد گفت که با درصد باتری فعلی، شما تا چند ساعت قادر به استفاده از آن‌ها خواهید بود که کمک شایانی در بهترین استفاده از گوشی به شما می‌کند. برای مثال شارژ باتری شما 15 درصد است و رسیدن شما به خانه حدود 30 دقیقه طول خواهد کشید. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید متوجه شوید که آیا در این 30 دقیقه شارژ کافی برای گوش دادن به موسیقی را خواهید داشت یا خیر. همچنین می‌توانید به بهترین شکل ممکن باتری خود را مدیریت کنید تا هیچ‎گاه بیرون از خانه، گوشی شما خاموش نشود. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید.

منبع:زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *