جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهترین لپتاپ های سال ۲۰۱۵ را بشناسید


انتخاب لپ‌تاپ مناسب، کار چندان آسانی نیست. حتی پس از مدتی استفاده از رایانه نیز باز هم تشخیص این که رایانه کاملا مناسبی را انتخاب کرده‌اید یا نه ، مشکل خواهد بود.


 در انتخاب یک لپ‌تاپ لازم است به نکات گوناگونی از جمله کیفیت صفحه نمایش، اندازه، وزن و البته طول عمر باتری توجه کرد.

در حالیکه مدل‌های لپ‌تاپ – تبلتی هر روزه افزایش پیدا می‌کنند، لپ‌تاپ‌های کروم بوک مدل‌های ارزان قیمت تر و البته تواناتری را دارند و در کنار آن نیز لپ‌تاپ‌هایی با بالاترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها به این بازار عرضه شده‌اند که می‌توانند جایگزین خوبی برای رایانه‌های رومیزی باشند.

البته قبل از انتخاب یک لپ تاپ مناسب باید تصمیم بگیرید که از لپ‌تاپتان انتظار ارائه چه خدمت و انجام چه فعالیت‌هایی را دارید. 

برخی ترجیح می‌دهند سراغ لپ‌تاپ‌های سبک‌تر و کم حجم‌تر بروند. برای این افراد «اولترابوک» (لپ‌تاپ‌های سبک و کم حجم‌تر) گزینه‌های مناسبی خواهند بود.

اما برای کسانی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه شدیدی دارند، لپ‌تاپ‌هایی که گرافیک بالاتر و قدرت پردازش بیشتری دارند گزینه‌های مناسب‌تری خواهند بود.

لپ‌تاپ‌ها عموما در یکی از شش نوع مختلف اولترابوک، لپ‌تاپ‌های کاری، کروم‌بوک، لپ‌تاپ‌های پیوندی (تبلت لپ‌تاپ‌ها)، لپ‌تاپ‌های بازی و البته لپ‌تاپ با کاربری عمومی جای می‌گیرند.

مدل‌های دل XPS 13، ایسوس ZenBook UX305، لنوو Yoga 3 Pro بهترین مدل‌های لپ‌تاپ‌های اولترابوک است که به نوشته وب‌سایت techradar از جمله بهترین‌های سال 2015 است.

این وب‌سایت در ادامه معرفی بهترین مدل‌های لپ‌تاپ 2015، نام لپ‌تاپ‌های دل کروم‌بوک 11، لنوو کروم‌بوک N20p و توشیبا کروم بوک 2 را جزو بهترین لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک آورده است.

اما برای کسانی بیش از همه به بازی‌های مختلف کامپیوتری علاقه دارند، مدل‌های آوروس X7 Pro، اوروجین EVO15-S، ایسوس GL551 و گیگابایت P37X بهترین انتخاب‌ها می‌توانند باشند.

بهترین مدل‌های تبلت – لپ‌تاپی نیز طبق این رده‌بندی شامل مدل‌های مایکروسافت سورفیس Pro 3، لنوو یوگا 2 Pro، ایسوس ترنسفورمر بوک TX300، لونو ایده‌پد یوگا 11S و دل ونو 11 7130Proمی‌شود.

در این لیست توشیبا کروم‌بوک 2، ایسوس زن‌بوک UX305 و مک‌بوک ایر 13 اینچی به عنوان بهترین لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی معرفی شده‌است.

و در نهایت بهترین لپ‌تاپ‌های کاری با قابلیت حمل و نقل مناسب، لنوو تینک‌پد W540، دل M6800 Precision و اچ‌پی زدبوک 17 G2 هستند.

منبع : ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *