جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رکورد شکنی آیفون 6

آیفون ۶ فقط از جهت اندازه صفحه نمایش جهان موبایل را متعجب نکرد بلکه شگفتی اصلی را در آمارهای مالی این شرکت ایجاد کرده است.

رکورد شکنی آیفون 6

 

غول تکنولوژی اپل اعلام کرده به لطف فروش آیفون ۶ بهترین فصل مالی را در طی ۳۸ سال تاریخ این شرکت به بار آورده است. میزان فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس از تخمین تحلیل‌گران بازار هم فراتر رفته است.

اپل اعلام کرده که در این فصل ۷۴.۵ میلیون آیفون فروخته است که این میزان از تخمین ۶۶.۵ میلیون فروش تحلیل‌گران به مراتب بالاتر بوده است. یک سال قبل در همین فصل ۵۱ میلیون دستگاه آیفون فروخته بود.

تیم کوک در پیامی به همین مناسبت از مشتریان این شرکت تشکر کرده است. مدیرعامل اپل همچنین همزمان از اعلام رسمی فروش ساعت اپل در ماه آوریل خبر داد. اپل نیمی از درآمد خود را از بخش گوشی‌های هوشمند دارد و بخش آی‌پد ۱۰ درصد درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهد.

اپل همچنین از فروش خوب کامپیوترهای مکینتاش در همین دوره خبر داده و گفته است در این فصل ۵.۵۲ میلیون کامپیوتر مک را به فروش رسانده که بالاتر از ۴.۸۴ میلیون دستگاهی است که در سال گذشته در همین زمان به فروش رسانده بود. کامپیوترهای مک بیش از ۹ درصد درآمدهای اپل را تشکیل می‌دهد.

منبع:آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *