جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوره تخصصی EMC VNX برگزار میشود

به‌کارگیری تکنولوژی‌های موجود بر روی ردهVNX و ادغام سازی آنها با سیستم عامل‌های ویندوز لینوکس و VM Ware و همچنین آموزش مباحث پیشرفته VNX نظیر Fast VP و Fast Cache از جمله مباحث مطروحه در این دوره هستند.

به همت کاریارارقام دوره‌های EMC در سطح Specialist Levelبرگزار می‌شود.

دوره تخصصی EMC VNX برگزار میشود

کاریارارقام به عنوان ارائه دهنده راه حل‌های جامع و نوین امنیتی، دوره تخصصی EMC را با هدف پرورش متخصصان سیستم‌های ذخیره‌سازی خانواده EMC VNX و آشنایی کامل با تکنولوژی‌های موجود برگزار می‌کند.

این گزارش می افزاید، به‌کارگیری تکنولوژی‌های موجود بر روی ردهVNX و ادغام سازی آنها با سیستم عامل‌های ویندوز لینوکس و VM Ware و همچنین آموزش مباحث پیشرفته VNX نظیر Fast VP و Fast Cache از جمله مباحث مطروحه در این دوره هستند.

براساس این گزارش مباحث دیگری همچون مانیتورینگ، آشنایی با معماری استوریج EMC VNX و آشنایی با نحوه طراحی capacity planning و Sizing در دستگاه‌های ذخیره‌سازی نیز در این دوره تدریس می‌گردد.

گفتنی است این دوره آموزشی که پیش‌نیاز آن EMCISM بوده و اعتباردهنده آن EMC است، به مدت چهل ساعت شامل ۲۴ ساعت آموزش و ۱۶ ساعت آزمایشگاه عملی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های آموزشی به سایت www.cdigit.com مراجعه کنند.

لازم به ذکر است مرکز آموزش کاریار ارقام (cdigit.com) ضمن داشتن گواهینامه تائید صلاحیت از شرکت ملی نفت ایران و عضویت در شورای عالی انفورماتیک، با ارائه دوره‌های تخصصی و بالاترین استاندارد فنی، هم‌اکنون مدارک دوره‌های خود را با تائید مرکز آموزش مدیریت دولتی و دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران اعطا می‌نماید.

منبع: دیده بان آی تی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *