جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نمایشگاه راهکاران دی ماه 93

شرکت همکاران سیستم، با برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی، «راهکاران» را به مدیران کسب و کارها و علاقه‌مندان به نرم‌افزارهای کاربردی سازمانی معرفی می‌کند.

این نمایشگاه در طی دو روز دوشنبه پانزدهم(از ساعت ۱۴ تا ۱۹ ) و شانزدهم دی ماه(از ساعت ۹ تا ۱۹) در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان از نزدیک با «راهکاران» – راهکار جامع نرم‌افزاری همکاران سیستم – آشنا می‌شوند.

نمایشگاه راهکاران
این راهکار نرم‌افزاری (Enterprise Solution) براساس آخرین فناوری‌های روز و مطابق با جدیدترین مفاهیم ERP در دنیا تهیه و به بازار ارائه شده است.


نمایشگاه اختصاصی همکاران سیستم، شامل دو بخش مجزای کارگاهی و نمایشگاهی است. در بخش نمایشگاهی، «راهکاران» همکاران سیستم به تفکیک ماژول‌ها به بازدیدکنندگان نمایش داده خواهد شد. همچنین زیرساخت‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصول نیز برای علاقه‌مندان تشریح خواهد شد.
در بخش کارگاهی نیز سه کارگاه تخصصی با محوریت «راهکاران» همکاران سیستم برگزار می‌شود.

علاوه بر این، در این نمایشگاه نسخه جدید دو محصول اتوماسیون اداری تحت وب و سپیدار همکاران سیستم نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
در آخرین نسخه اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم، با دریافت و اعمال نظرات کاربران و مدیران مشتری، تغییراتی ایجاد شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ویرایشگر قدرتمند داخلی، افزایش راحتی کاربری، بهبود واسط کاربر (UI) و توسعه قابلیت‌های امنیتی اشاره کرد.
آخرین نسخه سپیدار، محصول همکاران سیستم که ویژه کسب و کارهای کوچک است نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

گفتنی است روز ۱۵ دی ماه همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایشی نیز با حضور منتخبی از مشتریان همکاران سیستم در هتل المپیک برگزار خواهد شد.
در این همایش، مدیران ارشد همکاران سیستم، به تشریح روند حرکت این شرکت در مسیر پاسخگویی به نیازهای کسب وکارها با استفاده از توسعه راهکارهای نرم افزاری خواهند پرداخت.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در ارتباط با نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی، به صفحه اختصاصی نمایشگاه در وب‌سایت همکاران سیستم مراجعه کنید.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *