جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بیمه بازا‌ر : خرید آنلاین‌ قسطی بیمه ثالث‌‌

خرید بیمه شخص ثالث به طرق مختلفی امکان‌پذیر است، خرید نقدی، خرید بیمه‌نامه کوتاه‌مدت و خرید قسطی بیمه‌نامه. خرید قسطی بیمه به دلیل بالا بودن قیمت بیمه و ترجیح مشتریان، بسیار محبوب است. خرید قسطی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که اگر توانایی پرداخت یکجا و نقدی بیمه‌نامه خود را ندارید بتوانید با پیش‌پرداخت اندکی از حق بیمه، بیمه‌نامه خود را خریداری کنید و باقی آن را طی چند قسط پرداخت کنید.

 

بیمه بازا‌ر : خرید آنلاین‌ قسطی بیمه ثالث‌‌


خرید بیمه ثالث قسطی در بیمه بازار
قسطی کردن به روش پرداخت با چک، مشکل‌تر از خرید نقدی بیمه‌نامه است، به دلیل اینکه خرید قسطی بیمه‌نامه مشکلاتی را برای نمایندگان ایجاد می‌کند معمولاً با وسواس بیش‌تری اقدام به قسطی کردن بیمه می‌کنند. بیمه بازار تصمیم گرفته به علت تقاضای بالای شما مشتریان عزیز، اقدام به راه‌اندازی خرید قسطی بیمه شخص ثالث از طریق سایت بیمه بازار نماید تا پرداخت حق بیمه برای شما راحت‌تر شود. از این به بعد شما مشتریان بیمه بازار، می‌توانید به‌راحتی بیمه شخص ثالث خود را به‌صورت قسطی خریداری کنید؛ اگر قبل از ساعت 3 ظهر خرید شما ثبت شود، بیمه نامه همان روز با ارسال رایگان به دستتان خواهد رسید. بیمه بازار همچنین، تضمین بهترین قیمت بیمه را ارائه می دهد. به این معنی که تعهد می دهد ارزان ترین و درست ترین قیمت بیمه نسبت به سایر مراجع در سایت ارائه شده اند.
در حال حاضر امکان خرید قسطی بیمه‌نامه از طریق بیمه پارسیان و در شهر تهران وجود دارد ولی در آینده نزدیک، سایر شرکت های بیمه نیز اضافه خواهند شد.
در صورتی که بیمه شما هنوز تمام نشده است، می توانید در سایت بیمه بازار یادآور بیمه ثبت کنید تا بیمه بازار زمان اتمام بیمه شما را به شما یادآوری کند.

منبع : رپرتاژ آگهی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *