جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گرانی آیفون X در برخی کشورها

قیمت آیفون X در کشورهای مختلف جهان این روزها خبرساز شده به طوری که پرچم‌دار جدید اپل با قیمت گرانتر از آنچه در آمریکا عرضه می‌شود به دست سایر ساکنان جهان رسیده است.

 

گران فروشی آیفون X در برخی کشورها


سه شرکت بزرگ ارائه دهنده خدمات مخابراتی نیوزیلند قیمت آیفون X را اعلام کردند. بر این اساس، این گوشی توسط شرکت‌های Spark، Vodafone NZ و ۲ Degrees از اول نوامبر در دسترس خواهد بود.

آیفون X نسخه ۶۴ گیگابایتی در این شرکت‌ها به قیمت ۱۷۹۹ دلار نیوزیلند و مدل ۲۵۶ گیگاباتی با قیمت ۲۰۹۹ دلار نیوزیلند عرضه خواهند شد.
اکنون در آمریکا iPhone X 64GB با قیمت ۹۹۹ دلار و مدل ۲۵۶GB با قیمت ۱۱۴۹ دلار عرضه می‌شود؛ با احتساب نرخ ارز و مقایسه قیمت‌ها در آمریکا و نیوزیلند باید گفت که مردم این کشور بین ۴۳۰ تا ۵۰۰ دلار بیش از قیمت اصلی برای آیفون X پرداخت می‌کنند که این رقم شامل ۱۵ درصد مالیات کالاها و خدمات هم می‌شود. برچسب قیمت‌های مربوط به iPhone 8 و ۸ Plus هم حکایت از گرانی این گوشی‌ها دارد.

قیمت آیفون X 64 گیگابایتی در انگلیس هم ۹۹۹ پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است که قیمت تمام شده آن ۷۰ دلار بیش از قیمت تمام شده در کشور آمریکاست.
در استرالیا آیفون X 64 گیگابایتی قیمتی در حدود ۱۵۷۹ دلار استرالیا دارد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی هم ۱۸۲۹ دلار استرالیا فروخته می‌شود. با احتساب نرخ ارز پرچم‌دار جدید اپل در این کشور چیزی در حدود ۲۵۰ تا ۳۹۰ دلار گران‌تر است که به این رقم ۱۰ درصد مالیات کالاها و خدمات هم اضافه می‌شود.

در سنگاپور قیمت آیفون X، ۱۶۴۸ و ۱۸۸۸ دلار سنگاپور است؛ به عبارتی، سنگاپوری‌ها هم بین ۲۲۰ تا ۲۵۰ دلار این گوشی را گران‌تر می‌خرند.
آیفون X (که آیفون ۱۰ هم نامیده می‌شود)، بدنه‌ای از جنس شیشه دارد. جلو و پشت گوشی کاملاً شیشه‌ای است و این دو شیشه با فلز به یکدیگر متصل شده‌اند.

آیفون ایکس در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود و مجهز به فناوری Face ID برای تشخیص چهره صاحب خود و باز کردن قفل گوشی بر این اساس است. پردازنده‌ی iPhone X اپل A11 نام دارد و این گوشی از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش ۵.۸ اینچی جدیدی در آیفون ایکس قرار داده شده که Super Retina Display نام دارد.
دوربین آیفون X هم دارای لنز دوتایی با لرزش گیر اپتیکال در هر دو لنز است و رزولوشن ۱۲مگاپیکسلی دارد. از قابلیت‌های دیگر آیفون ۱۰ می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵ و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *