جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رنگ مشکی براق برای HTC U11 Life

پروژه Android One در ساخت گوشی های هوشمند این روزها حسابی رونق گرفته است. شیائومی یکی از اولین سازندگان گوشی های هوشمند بود که Mi 5X را با اندورید وان عرضه کرد. حالا پس از شایعاتی که از مدت ها قبل به گوشی میرسید، HTC نیز قصد دارد با U11 Life عضو پروژه اندروید وان شود.

رنگ مشکی براق برای HTC U11 Life

اما این تمام اخبار جدیدی نیست که از U11 لایف منتشر شده است. یکی افشا کننده با نام Roland Quandt تصویری از گوشی آینده اچ‌تی‌سی را در فضای مجازی منتشر کرده است که این گوشی با رنگ مشکی براق را از سه زاویه نمایش داده است. در این تصویر خبری از حاشیه های کم یا دوربین دوگانه نیست و حتی ویژگی شگفت انگیز دیگری هم به چشم نمی خورد. اما از آنجاییکه انتظار میرفت گوشی یو11 لایف یک نسخه اقتصادی از U11 استاندار باشد، تصویر منتشر شده بسیار واقعی به نظر میاید.

طبق اطلاعات قبل، این گوشی قرار است مجهز به اسنپدراگون 630 با 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی باشد. صفحه نمایش FHD این گوشی 5.2 اینچ است و دو دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و عقب آن تعبیه شده است. U11 Life که گواهینامه IP67 (مقاومت در برابر آب) را نیز دارد، مجهز به یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و با اندروید 8.0 اوریو عرضه می شود. ویژگی Edge Sense که در گوشی U11 برای اولین بار به کار رفت در این گوشی نیز تعبیه شده است. به طور کلی، این گوشی که انتظار میرود با قیمتی در حدود 429 دلار (برای نسخه 32 گیگابایتی) در اروپا عرضه شود، تجربه یک اندروید خام در یک گوشی اقتصادی است.

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *