جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی سونی : نسل جدید سگ های رباتیک خود

شرکت سونی اواسط سال 1998 میلادی کانسپت یک سگ رباتیک خانگی را معرفی کرد و یک سال بعد نخستین سری از ربات های سرگرمی سری «AIBO» خود را به بازار عرضه نمود.

 

رونمایی سونی : نسل جدید سگ های رباتیک خود


سگ های رباتیک سونی محصولاتی لوکس و گرانقیمت بودند

البته این سگ های رباتیک جالب از نظر تجاری موفقیت چشمگیری کسب نکردند و بیشتر توسط خانواده های ثروتمند و به عنوان اسباب بازی برای کودکان خریداری شدند؛ امری که در نهایت موجب شد «هاوارد استرینگر» مدیر عامل سابق سونی، در سال 2006 و همسو با سیاست های کاهش هزینه، توسعه و تولید AIBO را متوقف کند.

حالا به گزارش وال استریت ژورنال، کمپانی سونی که AIBO را به عنوان یک محصول برجسته و نمادین در تاریخ خود می داند، تصمیم گرفته سری جدیدی از سگ های رباتیک خود را به بازار عرضه کند.

بر اساس اطلاعات موجود، سگ رباتیک جدید سونی نسبت به نسخه های قبلی قابلیت های حرکتی پیشرفته تری داشته و در کنار بهره مندی از هوش مصنوعی قدرتمند، می تواند با ارتباط اینترنتی سریع به بخشی از شبکه اینترنت اشیا در خانه تبدیل شود.

گفتنی است کمپانی سونی هنوز در این باره رسماً اظهار نظری نکرده و از نام و قیمت احتمالی محصول جدید اطلاعی در دست نیست؛ با این حال جالب است بدانید که نسل های قبلی سگ رباتیک سونی با قیمت هایی در حدود 2500 دلار به فروش می رسیدند که به هیچ عنوان مبلغ کمی نیست.

منبع : دیجیاتو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *