جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نمایش برادر ناتنی آیفون 10 در چین

در حالی که تنها یک هفته به شروع پیش فروش آیفون 10 باقی مانده، کمپانی چینی «Hotwounder» نه تنها یک کپی از آن را تولید کرده بلکه آن را در نمایشگاه «Hong Kong’s Global Sources» در معرض دید عموم نیز گذاشته است.

 

نمایش برادر ناتنی آیفون 10 در چین

یکی از تفاوت های فاحش کپی چینی با نمونه اصلی نوار اطراف نمایشگر است که به گونه ای طراحی شده تا شکل خاص صفحه نمایش آیفون 10 را تقلید کند. با این حال رنگ این حاشیه در آیفون 10 مشکی و در این موبایل سفید است.به عبارت دیگر نمایشگر این موبایل یک نمونه معمولی است که با وارد شدن به محیط یک اپلیکیشن یا تغییر پس زمینه دست سازنده را رو خواهد کرد.

طبیعتا این برادر ناتنی نمی تواند به دوربین True Deoth مجهز باشد اما سازنده تمام تلاش خود را به کار بسته و با بهره گیری از دو سنسور 2 و 5 مگاپیکسلی در دوربین سلفی و دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی در دوربین عقب امکان ثبت تصاویر پرتره را فراهم کرده است.

از دیگر مشخصات Symbol S3 می توان به چیپست مدیاتک MT6739 با پردازنده 4 هسته ای 1.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تاریخ عرضه یا قیمت این محصول مشخص نیست اما احتمالا با پرداخت هزینه یک آیفون 10 امکان خرید یک Symbol S3 را برای هرکدام از دوستانتان داشته باشید.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *