جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


منتشر شدن رندر جدیدی از سامسونگ گلکسی A5 و A7 سال ۲۰۱۸

تصاویر متعددی از دو گوشی محبوب سال آینده‌ی سامسونگ منتشر شده است که جزئیاتی از این دو گوشی را به دست می‌دهد.

 

منتشر شدن رندر جدیدی از سامسونگ گلکسی A5 و A7 سال ۲۰۱۸

با توجه به اینکه سامسونگ محصولات خود برای عرضه در سال آینده را آماده می‌کند؛ بنابراین طبیعی است که افشاگری‌ها و شایعاتی را در خصوص چنین محصولاتی شاهد باشیم. دو مورد از آخرین دستگاه‌های سامسونگ که دست‌خوش این شایعات شده‌اند، نسخه‌های سال آینده‌ی گوشی‌های محبوب و میان‌رده‌ی گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ هستند که تبعا A5 2018 و A7 2018 نامیده خواهند شد.

به لطف انتشار رندرهای متعدد از سوی فاش‌کننده‌ی نام‌دار توئیتری با حساب کاربری onleaks@، هر دو دستگاه از زوایای مختلف به تصویر کشیده شده‌اند و از این رو، ویژگی‌های زیادی در خصوص طراحی سری جدید این دو میان‌رده‌ی سامسونگ در اختیار می‌گذارند.

در نظر داشته باشید که فقدان فلش LED در پشت گوشی‌ها به این دلیل نیست که سامسونگ این ویژگی حیاتی را حذف کرده است؛ بلکه صرفا onleaks@ فراموش کرده است که آن را در رندرهایش بگنجاند. سایر تصاویر این اطمینان را می‌دهند که یک فلش LED در کار خواهد بود. شایعاتی در مورد وجود دکمه‌ی بیکسبی در هر دو دستگاه به گوش می‌رسید؛ اما وجود این ویژگی سخت‌افزاری در تصاویر رندر پیش رو به چشم نمی‌خورد. احتمالا به این دلیل که onleaks@ علاقه‌ای به بیکسبی ندارد.

در حال حاضر، تصویر واضحی از سخت‌افزار به کار رفته در این دو مدل گلکسی در دست نیست. امکان دارد تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۸۵ به همراه چهار گیگابایت رم در هر دو مدل به کار رود. همچنین ممکن است به تبعیت از دو گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، مدل‌های A5 2018 و A7 2018 نیز به نمایشگر Infinity مجهز شوند که این به معنی حذف دکمه‌های سخت‌افزاری در جلوی گوشی و انتقال اسکنر اثر انگشت به پشت هر دو دستگاه است.

انتظار می‌رود که هر دو دستگاه به صفحه‌ نمایش فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسل مجهز باشند و ابعاد نمایشگر در مدل‌های A5 و A7 به ترتیب ۵.۵ و ۶.۰ اینچ باشد. بلندگوی تعبیه‌شده در کنار گوشی، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و درگاه یواس‌بی نوع C نیز در رندرها به چشم می‌خورد؛ اما فقط زمان مشخص خواهد کرد که این خصوصیات در گلکسی‌های اصلی ظهور پیدا خواهند کرد یا خیر.

همچنین، هنوز برای گمانه‌زنی در مورد قیمت و تاریخ انتشار زود است؛ اما احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸ و به احتمال قوی در نمایشگاه CES در لاس وگاس شاهد رونمایی از گلکسی ای ۵ و ای ۷ مدل ۲۰۱۸ خواهیم بود.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *