جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کاهش نرخ اینترنت همراه اول

همراه اول از کاهش 800 درصدی تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه خود در تمامی نسل های تلفن همراه خبر داد.

کاهش نرخ اینترنت همراه اول
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بدنبال مصوبه 203 مورخ 2/9/93 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص اصلاح تعرفه داده تلفن همراه، همراه اول از اول دیماه، تعرفه مصرف آزاد داده را در نسل های 2 و بالاتر در سیم کارت های دائمی به نیم ریال و در سیم کارت های اعتباری به 0.75ریال کاهش داد. پیش از این تعرفه مصوب هر کیلو بایت داده 14.7 ریال بود که توسط همراه اول به عنوان بزرگترین شبکه تلفن همراه کشور در روز 4 ریال و در شب 1 ریال محاسبه می شد.


همچنین همراه اول برای مدیریت بهتر استفاده از خدمات اینترنت همراه، بسته های هوشمندی ارائه کرده است که به لحاظ قیمتی بسیار ارزانتر از استفاده آزاد است. این بسته ها برای سیم کارت های دائمی و اعتباری طراحی شده که در چهار بسته «یک روزه با حجم 150 مگابایت با قیمت 10 هزار ریال»، «7 روزه با حجم 800 مگابایت با قیمت 50 هزار ریال »، « 30روزه با حجم 2.5 گیگابایت با قیمت 100 هزار ریال » و «یک هفته شبانه(از ساعت 23 لغایت 8 صبح) با قیمت 10 هزار ریال» به مشترکین عرضه می شود.
همراه اولی ها می توانند برای فعال کردن یکی از بسته های فوق الذکر، از طریق سامانه پیامکی 8080 و یا سامانه جامع خدمات #111* اقدام کنند.
بنابراین گزارش در صورتی که مشترکین یکی از بسته های مذکور را فعال نکنند، هزینه اینترنت همراهشان بصورت آزاد محاسبه می شود.
مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه، بسته های هوشمند اینترنت و نحوه فعالسازی اینترنت همراه خط خود، به پرتال این شرکت به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

منبع:آی تی آنالیز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *