جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تاخیر در عرضه گوشی موتو X4 شرکت موتورولا

ظاهرا در تولید گوشی‌های موتورولا موتو X4 مشکلی به وجود آمده است. این گوشی بر اساس زمانبندی قبلی پیش نرفته و با تاخیر به دست مشتریان خواهد رسید.

تاخیر در عرضه گوشی موتو X4 شرکت موتورولا


ماه گذشته بود که شرکت موتورولا از اولین گوشی هوشمند اندروید وان خود به نام موتو X4 رونمایی کرد. یک گوشی هوشمند میان‌رده که اولین گوشی غیر نکسوسی و غیر پیکسلی خواهد بود که به طور رسمی بر روی پروژه Fi کار می‌کند.
این گوشی مدتی است که پیش فروش آن آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط موتورولا انتظار می‌رفت، در طول این هفته رسما برای فروش عرضه شود. با این حال، اولین گوشی اندروید وان در کشور آمریکا به دلیل مشکلات با تأخیر به بازار خواهد آمد.
شرکت موتورولا برای کسانی که این گوشی را پیش خرید کرده بودند، ایمیلی فرستاده است. در این ایمیل گفته شده که این شرکت با مشکلاتی در تولید گوشی موتورولا موتو ایکس ۴ مواجه شده است. بنابراین متأسفانه این گوشی‌ها تا اواخر این ماه آماده عرضه نخواهد شد و برای دریافت این گوشی‌ باید تا بازه ۱۸ تا ۲۵ اکتبر (۱۸ مهر تا ۳ آبان) صبر کنید.
در این ایمیل همچنین اشاره شده که اگر مشتریان قصد انتخاب یک گوشی هوشمند قدیمی‌تر را داشته باشند، باید تا ۳۰ روز کامل، بعد از دریافت گوشی موتو X4 صبر کنند.
در حالی که کاربرانی که گوشی موتو X4 را پیش خرید کرده بودند، با یک هفته تأخیر گوشی‌های خود را دریافت خواهند کرد، پیش فروش جدید این گوشی‌ها از امروز آغاز شده و تحویل آن‌ها به زمان دورتری منتقل شده است. ظاهرا مشتریانی که قصد خرید این گوشی‌ها را به صورت معمولی دارند باید تا ماه نوامبر یعنی ۱ ماه دیگر صبر کنند.
گوشی موتو X4 در ماه آگوست در نمایشگاه IFA 2017 به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی (۱۰۸۰p) است. وظیفه تأمین قدرت پردازشی این گوشی میان‌رده بر عهده تراشه اسنپدراگون ۶۳۰ خواهد بود که در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که می‌توان با کارت حافظه نیز آن را ارتقا داد، مشخصات خوبی را برای این گوشی میان رده به ارمغان آورده است.
شرکت موتورولا یک دوربین دوگانه را برای این گوشی در نظر گرفته است. این در حالیست که لنز یکی از این دوربین‌ها ۱۲ مگاپیکسل و لنز دیگر دقت ۸ مگاپیکسلی دارد. هر دوی این سنسورها برای اعمال افکت‌های عمیق و سایر گزینه‌های جذاب برای عکاسی ترکیب شده‌اند. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. موتو X4 با داشتن گواهینامه IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود.
اندروید ۷ نوقا به طور پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده، ولی موتورولا قول داده است که تا اواخر امسال به‌روزرسانی اندروید ۸ اوریو نیز برای این گوشی منتشر خواهد شد. این شرکت همچنین وعده داده است که این گوشی در سال آینده جزو اولین گوشی‌هایی باشد که اندروید P را دریافت خواهند کرد.
گوشی موتو X4 شرکت موتورولا در کشور آمریکا با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد.

منبع : عصر تکنولوژی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *